Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgesteamt na bezoek coffeeshop

gesteamt na bezoek coffeeshop

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Telkens een vriend van me (min chul een ware sumo uitziende koreaan)
de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal.

Nog iemand ervaring mee?
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
De leesbaarheid van uwe topics/post zal drastisch verbeteren wanneer er meer aandacht wordt besteedt aan de spelling, interpunctie en verzorging van uw werk. Nog een fijne dag verder.

PS: Voordat er hier overal wordt geschreeuwd dat mijn post onzinnig is bedoel ik er meer dat ik zijn vraag niet uit de tekst kan halen :confused:
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#3
FlipMeister zei:
De leesbaarheid van uwe topics/post zal drastisch verbeteren wanneer er meer aandacht wordt besteedt aan de spelling, interpunctie en verzorging van uw werk. Nog een fijne dag verder.

PS: Voordat er hier overal wordt geschreeuwd dat mijn post onzinnig is bedoel ik er meer dat ik zijn vraag niet uit de tekst kan halen :confused:
Klik om te vergroten...

Heb dislectie, sorry hoor
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nekschot voor ze, allemaal.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoek een andere coffeeshop of ga met een grotere groep mensen naar binnen. Is mij echt nog nooit overkomen trouwens.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
het zijn nu toch ook altijd de marrokanen die de pret bederven
oh, sorry voor de veralgemening
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
DirtyP zei:
Telkens een vriend van me (min chul een ware sumo uitziende koreaan)
de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal.

Nog iemand ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Dat hij de flikken belt

Dat hij ze op hun muil slaagt

Dat hij 'nee' zegt en gewoon doorloopt.

Dat hij alles doet behalve zijn wiet keer op keer afgeven..


En ja in Roosendaal heb ik ook al last gehad met Marokkanen, zelfs al 1 die me afdreigde met een pistool..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze hebben hem waarschijnlijk al dusdanig psychologisch gemanipuleerd dat je vriend bang voor ze is. Maar eigenlijk zou hij gewoon door moeten lopen, wat willen ze doen dan? De bak in voor een zakje wiet?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Ze hebben hem waarschijnlijk al dusdanig psychologisch gemanipuleerd dat je vriend bang voor ze is. Maar eigenlijk zou hij gewoon door moeten lopen, wat willen ze doen dan? De bak in voor een zakje wiet?
Klik om te vergroten...
Goedkope kruimeldieven zijn het! T zijn gvd ook altijd dezelfde. Halfjaar geleden is er bij mij thuis ingebroken en zijn zon beetje al mijn waardevolle bezitingen meegenomen met allemaal gezeik erbij inbegrepen.. De daders, marrokanen, zijn gepakt, maar mijn spullen heb ik nooit meer teruggezien.......

Maar wat doe je eraan?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Ze hebben hem waarschijnlijk al dusdanig psychologisch gemanipuleerd dat je vriend bang voor ze is. Maar eigenlijk zou hij gewoon door moeten lopen, wat willen ze doen dan? De bak in voor een zakje wiet?
Klik om te vergroten...

ze slagen je in mekaar voor minder hier in antwerpen.
nou ik zou gewoon er een paar keer met een grote groep aankomen, laten zien dat je mensen kent en niet een of andere verlegen jongen bent

ik zou zeker niet tegen ze beginnen uitpakken, zeker niet als je niet echt in zo een wereldje thuis bent.

maar ik vrees dat het nu wat te laat is en zoals solidius zegt dat je al de naam bij hen hebt gekregen dat je een gemakkelijke prooi bent waardoor ze je niet meer met rust laten.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#11
DirtyP zei:
Telkens een vriend van me (min chul een ware sumo uitziende koreaan)
de shop buitenwandeld staat er een groepje marrokanen (niets tegen marrokanen) hem op te wachten, zodanig dat hij alles wat hij gekocht heeft kan afgeven. meestal gaat hij naar roosendaal.

Nog iemand ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Maar daar mag je niets van zeggen hoor!
Het is wel elke keer het zelfde liedje :openmouth:

En ja in Roosendaal heb ik ook al last gehad met Marokkanen, zelfs al 1 die me afdreigde met een pistool..
Klik om te vergroten...
Halleluja!
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, geen ervaring mee.

Waarom gaat je maat niet naar de politie toe?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga naar een andere shop?
Ga op andere tijden?
Ga niet?
Ga dood?
Ga met meer mensen?
Ga het in de shop oproken?
GAWHALWLAUALALW:A:

WEES CREATIEF HENK!
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met een groepje mensen altijd de man met de grootste bek slaan, klaar.

Zelf zie ik er ook uit als een sumo-aziaat (mwah, in bepaalde mate) maar geen marokkaan die bij mij in de buurt komt om míjn wiet te jatten. :rolleyes:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
^:grin:


Ik iel ventje dat ik ben heb daar ook nog nooit last van gehad :)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik shop zelf al 6 jaar in roosendaal nog nooit zoiets meegemaakt maar heb wel veel verkocht aan minderjarige marokanen zelfs,

maar ik ben zelf ook buitenlander (geen marokaan) dus dat zal wel de reden zijn,
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#17
die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan
maar echt van formaat, een echte sumo beer :d
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
En? Gaat hij onze raad opvolgen en een paar klootzakjes op hun bek slaan?

Of naar de politie stappen?

Hou ons op de hoogte!
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#19
maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt :wink:
Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebroken :hearteyes: i love it.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
DirtyP zei:
die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan
maar echt van formaat, een echte sumo beer :d
Klik om te vergroten...

vriend kijk, hoe je eruitziet maakt helemaal niet uit zolang je niet durft om te vechten ik ben niet de sterkste en dat zie je ook aan mij, en ik kom sinds mijn 15de in roosendaal om te shoppen, die marokanen die jullie bedoelen ken ik bijna allemaal en als ik hun niet ken kennen ze mij vast wel :mrgreen:
als ze van mij wiet afpakken weten hun allemaal dat ik ze een voor een terug ga pakken :grin:


wat jouw koreaanse vriend moet doen is gewoon durven nee te zeggen en als nodig gewoon vechten hij gaat mischien op zijn bek maar die marokaantjes zullen volgende keer niks vragen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."