#1
DirtyP zei:maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt![]()
Als het toch gestolen is, kan niemand weten dat hij teveel meehad.
Dan moet hij gewoon zeggen dat ze zijn '2 gram' hebben afgepakt.
DirtyP zei:Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebrokeni love it.
Ik hoop voor hem dat dit waar is
