Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgesteamt na bezoek coffeeshop

gesteamt na bezoek coffeeshop

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
DirtyP zei:
maar het is denk ik toch een beetje moeilijk om als belg ff te gaan zeggen dat al je wiet gestolen is, niet? zeker als je een paar grammetjes teveel bij hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Als het toch gestolen is, kan niemand weten dat hij teveel meehad.

Dan moet hij gewoon zeggen dat ze zijn '2 gram' hebben afgepakt.


DirtyP zei:
Ik moet er wel bij zeggen, de tweede keer dat hij het meemaakte waren ze niet met 6 maar met z'n twee, en toen is het voor die jongens niet zo goed afgelopen, 1 gebroken scheenbeen en de andere z'n neus gebroken :hearteyes: i love it.
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor hem dat dit waar is
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
yellowmoon zei:
DirtyP zei:
die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan
maar echt van formaat, een echte sumo beer :d
Klik om te vergroten...

vriend kijk, hoe je eruitziet maakt helemaal niet uit zolang je niet durft om te vechten ik ben niet de sterkste en dat zie je ook aan mij, en ik kom sinds mijn 15de in roosendaal om te shoppen, die marokanen die jullie bedoelen ken ik bijna allemaal en als ik hun niet ken kennen ze mij vast wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, het beste is om gewoon niet op je kop te laten zitten.

Maar het blijft natuurlijk wel heel jammer dat je niet gewoon op je gemak naar de shop in Roosendaal kunt gaan, omdat het er vol kutmarokkanen loopt.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#3
blijkt dat het niet je beste vrienden zijn he :mrgreen:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dissonant zei:
yellowmoon zei:
DirtyP zei:
die jongen waar ik het over had is ook een buitenlander, een zuid-koreaan
maar echt van formaat, een echte sumo beer :d
Klik om te vergroten...

vriend kijk, hoe je eruitziet maakt helemaal niet uit zolang je niet durft om te vechten ik ben niet de sterkste en dat zie je ook aan mij, en ik kom sinds mijn 15de in roosendaal om te shoppen, die marokanen die jullie bedoelen ken ik bijna allemaal en als ik hun niet ken kennen ze mij vast wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, het beste is om gewoon niet op je kop te laten zitten.

Maar het blijft natuurlijk wel heel jammer dat je niet gewoon op je gemak naar de shop in Roosendaal kunt gaan, omdat het er vol kutmarokkanen loopt.
Klik om te vergroten...
zelf vind ik wel meevallen hoor en als jullie echt bang zijn beter in azul je shit kopen en richting centrum heen lopen daar staan cameras dus moet wel veiliger zijn :mrgreen:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
DirtyP zei:
blijkt dat het niet je beste vrienden zijn he :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Van jou wel dan?

Niemand die in groep onschuldige voorbijgangers gaat aanvallen en bestelen zijn mijn beste vrienden. Ik kan er ook niet aan doen dat het praktisch altijd Marokkanen zijn..

Ja, ik kan me er behoorlijk over opwinden :wink:

Ik zal er vlug een gaan opsteken om me te kalmeren :grin:
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#6
:mrgreen: :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
yellowmoon zei:
zelf vind ik wel meevallen hoor en als jullie echt bang zijn beter in azul je shit kopen en richting centrum heen lopen daar staan cameras dus moet wel veiliger zijn :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ik ga ook meestal naar Roosendaal, en enkel aan t station is er elke keer een allochtoon (kweet nie of t marokkaan, turk, algerijn, tunesier, surinamer, ... is) naar me en vraagt of k wil wiet kope.
kzeg dan altijd gwn "neen, ik kom naar hier voor enkel 3 grammetjes te kope, en heb mar 20 euro bij" dan lope ze gwn door op zoek naar n volgend mogelijk afrip-slachtoffer...

en kga ook meestal naar Azul, nog nooit probs gehad me steamers enz...

waar in roosendaal ga die vriend van je, DirtyP?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."