Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeden we iets fout?

Deden we iets fout?

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Deranged zei:
Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van.
Klik om te vergroten...
Same here, wist ik veel dat je die rook moest inademen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Zover waren wij dan weer wel :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
1993 zei:
Zover waren wij dan weer wel :P
Klik om te vergroten...
Ik niet, wij werden allemaal dom gehouden. Hah, I sure showed them :wink:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lol mijn eerste keer was ik ook niet stoned maar wel lacherig door de zenuwen was toen nog redelijk jong :P maar ik hoorde toen later ook dat je je eerste keer niet veel verneemt.

maar na jaren blowen weet ik dat het het oproken zeker waard is relax... and enjoy :openmouth: vet lame :P :stoned: :stoned: :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer dat ik ging blowen wist ik ook van nix.

Ik heb toen dus 2 bijna pure joints gerookt waarna ik een paar uur lang een lachkick had. Nog steeds 1 van mijn beste ervaringen met wiet.

Dus doe het gewoon goed de eerste keer, dan merk je wel wat :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer blowen voelde ik het wel goed, ontspannen, zorgeloos, dromerig en comfortabel. Maar we hadden achter elkaar doorgeblowed van veel te sterke joints.
Sommige mensen moeten het een paar keer doen voordat ze het echt voelen; dat komt wel vaker voor bij beginners, en alcohol en wiet combineert in mijn ervaring altijd prima. Ik ben een van die mensen die veel blowt en veel drinkt en niet kotst. Gevaarlijk is de combinatie zeker niet, je kan er alleen misselijk van worden eigenlijk.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat je ook van wiet krijgt is een verlaagde bloedsuikerspiegel... daar kan je ook shaky leggs van krijgen hoor...
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had de eerste keer ook niet zoveel, ook al had ik bijna een hele pure op, de tweede keer had ik een gewone jonko en merkte er toen wel veel van,
dus dt van dat je lichaam aan de THC moet wennen klopt denk ik wel, blijf idd proberen
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
als niet roker:
alcohol + tabak (joint) = kotsen
daar moet ik echt mee opletten :)

ben trouwens zeer regelmatig een kwartiertje misselijk van tabak, maar ik kan het niet laten meneer :flushed:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs :wink:

maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond :rolleyes:

kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig :confused:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs :wink:

maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond :rolleyes:

kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig :confused:
Klik om te vergroten...
<- is het met Jeller eens, op 't betuttelende af :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
van genoeg alcohol en een beetje weed wordt ik best wel hyper
als ik dan nog meer blow begint alles een beetje te draaien en als ik dan nog meer blow is elke beweging die ik maak genoeg om me te laten kotsen
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tabak, weed, hasj, ...ben er nie voor gemaakt!

De aarde schakelt naar 6de en slaagt de rest over...en dan draait men maag ook om met alle gevolgen van dien!

Gelukkig zijn er andere leuke dingen...jaja, vele :P


Raar dat ik desondanks de geneugden van een waterpijp zeer weet te waarderen...Raar, raar, ...mja maar goed dat ik de rest maar niks vind! Kan ik weer investeren in andere dingen.

Voor de liefhebbers van het groen ed. ...veel plezier ermee! Wil jullie nie ontmoedigen...beschouw me maar als iemand die meer voor jullie over laat :wink: Everyone happy :wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
teebo zei:
als niet roker:
alcohol + tabak (joint) = kotsen
daar moet ik echt mee opletten :)

ben trouwens zeer regelmatig een kwartiertje misselijk van tabak, maar ik kan het niet laten meneer :flushed:
Klik om te vergroten...

jointjes (met tabak dus) vielen bij mij bijna altijd verkeerd, misselijk enzo. Maar heb nu sinds een tijdje een bong, dus gewoon lekker puur wiet, en kan zeggen dat ik vanaf toen alleen maar heerlijk high ben geworden en niet meer ziek :stoned:

Dus koop een crappy bong van eurootje of 10 , heb je lang plezier van! haha..

--

Sorry voor lame typen, ben nu ook beeetje stoned :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
Dus koop een crappy bong van eurootje of 10 , heb je lang plezier van! haha..
Klik om te vergroten...

Of maak er één van een colafles ofzo :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.

Met alcohol ben ik altijd wat rustig na de weed omdat bij mij de alcohol altijd pats boem in een keer inslaat na een tijdje, en als ik dan stoned ben is dat heel raar voor me :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
lot zei:
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
Klik om te vergroten...

Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
lot zei:
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
Klik om te vergroten...

Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.
Klik om te vergroten...

wordt jij stoned als je hele joint leeg is op een mini stukje na?
ik iig niet
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
lot zei:
MetaalKonijn zei:
lot zei:
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
Klik om te vergroten...

Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.
Klik om te vergroten...

wordt jij stoned als je hele joint leeg is op een mini stukje na?
ik iig niet
Klik om te vergroten...

Ja, maar wanneer komt 't in de praktijk voor dat je hele joint leeg is op één stukje na? :P

Dat de topicstarter niks voelt is gewoon puur omdat 't z'n eerste keer is, maar zodra je eenmaal een beetje aan 't blowen geslagen bent voel je het altijd, of je 2 of 7 hijsen neemt.

Ik bedoel, je kan wel 5 joints smoken, maar je word nooit echt 'stoneder', misschien wel heel gaar, maar de hoeveelheid wiet die je rookt maakt in principe niet zoveel uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."