#1
Zover waren wij dan weer wel :PExceptionalInsight zei:Same here, wist ik veel dat je die rook moest inademenDeranged zei:Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van.![]()
Zover waren wij dan weer wel :PExceptionalInsight zei:Same here, wist ik veel dat je die rook moest inademenDeranged zei:Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van.![]()
Ik niet, wij werden allemaal dom gehouden. Hah, I sure showed them1993 zei:Zover waren wij dan weer wel :P

<- is het met Jeller eens, op 't betuttelende afJeller zei:als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs
maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond![]()
kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig![]()

teebo zei:als niet roker:
alcohol + tabak (joint) = kotsen
daar moet ik echt mee opletten
ben trouwens zeer regelmatig een kwartiertje misselijk van tabak, maar ik kan het niet laten meneer![]()
Dumpy zei:Dus koop een crappy bong van eurootje of 10 , heb je lang plezier van! haha..

lot zei:het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
MetaalKonijn zei:lot zei:het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.
lot zei:MetaalKonijn zei:lot zei:het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.
Dat maakt geen fuck uit, je word áltijd stoned, ook al is 't maar één lullig dampje.
wordt jij stoned als je hele joint leeg is op een mini stukje na?
ik iig niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."