Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIce-o-lator

Ice-o-lator

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1 keer ice-o-lator van 26 euro de gram gekocht.

Het was écht z'n geld niet waard.

Ok, nog nooit zo high geweest van 1 jointje, maar wel al veel higher geweest door 5 jointen van gewoon goeie wiet te roken (wat uiteindelijk nog minder kost)
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoeveel % thc zit er dan ongeveer in?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
frapannn zei:
hoeveel % thc zit er dan ongeveer in?
Klik om te vergroten...

Net zo veel als in je moeder :wink:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het ook wel eens gerookt. Koste 20 euro per gram. Ik vind het zeker wel zijn geld waard, al zou ik het niet te vaak doen, aangezien het toch best wat centjes kost. Ik ben halverwege de joint al super high, totaal niet loom en moe, wat ik met bijv. wiet of goedkope hasj wel heb. Je zicht is echt een stuk anders dan nuchter en je praat en lacht aan een stuk door.
K
KrantenjunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje een late reactie, maar ice-o-lator kun je in Nijmegen voor 15 euro/gr halen, voor de TS goed in de buurt ...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwua ik word van mindere wiet of hasj ook al flink high/stoned, het is dus niet nodig voor mij om dure shit te kopen :)
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#7
kheb vroeger eens emt een vriend allebei een halve gram gegeten en daar ging ik flink hard van spacen, wat goa op gezet,m ogen dicht en dan dikke visuals zien. was dope,
maar laatst had ik t nog een keer gedaan, maar t werkte amper.
beetje duur voor amper effect
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#8
nouw ik haal meestal uit een gram een joint of 5/6 die is dan 15 euro...
ken er ook 1 die is 25 maar 50 is wel heel erg duur dan moet je er minimaal 12/14 joints ui draaien en dat lijkt me wel erg veel
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
In Arnhem hebben ze hem, áls hij er is, bij coffeeshop Upstairs. Dat is imo sowieso de beste kwaliteitsshop van Arnhem. Ice kost daar dan meestal 18-20 euro de gram.
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oya in Gouda :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."