#1
Ik heb 1 keer ice-o-lator van 26 euro de gram gekocht.
Het was écht z'n geld niet waard.
Ok, nog nooit zo high geweest van 1 jointje, maar wel al veel higher geweest door 5 jointen van gewoon goeie wiet te roken (wat uiteindelijk nog minder kost)
Het was écht z'n geld niet waard.
Ok, nog nooit zo high geweest van 1 jointje, maar wel al veel higher geweest door 5 jointen van gewoon goeie wiet te roken (wat uiteindelijk nog minder kost)