Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanaf je hoest, ben je megastoned

Vanaf je hoest, ben je megastoned

57 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie je zaterdag in de Saloed, dan steken we er een op. :smoke:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb af en toe alleen beetje kriebelhoest, ligt ook beetje aan de wietsoort, voor de rest nergens last van :stoned:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Zie je zaterdag in de Saloed, dan steken we er een op. :smoke:
Klik om te vergroten...
zeker weten + cognacje :)
als we het doen, doen we het met stijl :smoke:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ barry & deranged : wat steken jullie zaterdag op? als je echte cubaanse sigaren (die stinken tenminste niet) hebt count me in... eneuh normaal ben je geen kenner als je inhaleert (dus sigaren zijn voor mietjes?) hihi. ben ik op m'n 13de eens flink ziek van geweest van sigaren roken met inhaleren. op een voormiddag hadden wij er een stuk of 10 sigaren doorgepaft met zen 3tjes :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uiteraard.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind Balmoral Dominican Selection erg goed. Ik heb momenteel iets van Gold Bullshit ofzo liggen maar dat is troep gebleken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger moest ik er nooit van hoesten, maar tegenwoordig af en toe.. net nog :þ En ja, mn wangen worden dan helemaal warm en mn ogen ook, best wel leuk!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Ik vind Balmoral Dominican Selection erg goed. Ik heb momenteel iets van Gold Bullshit ofzo liggen maar dat is troep gebleken.
Klik om te vergroten...

diue kosten ook niets he :) dan zijn die van de saloed nog beter :tongueout:

ik zou eigenlijk nog een sigarenwinkel vrijdag moeten vinden, ken je er miss geen in antwerpen doodkapje?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@barry : de cubanen die ik rookte had ik gekregen van mijn cubaanse buurman. die waren handgedraaid en hadden geen taksband. voor de rest rook ik alleen nog een puur jointje af en toe, dus nee ik ken geen sigarenwinkel. wel een rookwaar en drankwinkeltje vlak aan het centraal station (op de hoek van een straatje en het plein voor de hoofdingang).
en ik trek alleen aan een sigaar die ik niet vind stinken hihi

:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier in Rijkevorsel moeten goede sigaren geloof ik nog uitgevonden worden ja.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doodkapje zei:
ik zelf had de uitleg op internet gelezen van een britse jongen die zo zuinig was op zijn stuff hihi en als die de pijp liet rondgaan mochten degene die gehoest hadden niet meer meedoen voor een tijdje :grin:
Klik om te vergroten...

Das wel een heel efficiente methode.
Als je zo'n idioot bent, denk ik dat je in no time geen vrienden meer hebt die van je pijp willen meeroken :)

OT: Geen idee, ik hoest er ook nooit van.
Als iemand een joint van zware shag rookt ga ik er niet van hoesten, maar ik vind het wel erg goor en voel me sneller onder invloed. Dat is natuurlijk slechts een korte invloed door die shag.
Is dat kortstondige ook het geval bij wat jij bedoeld nadat je hoest ?(ivmzoals vermeld minder zuurstof in je hersenen enzo)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
effe voor de duidelijkheid : als ik hoest heb ik mijn stonedheidsgrens (dus niks tijdelijk gevoel onder invloed) bereikt eerder hoest ik niet.


@wacky : die idioot was een student in engeland en ik vind dat ie groot gelijk heeft. als je maar een klein budget hebt moet je ergens besparen.
ik zelf kan mij wel vanalles permitteren maar dope moeten mijn vrienden toch wel zelf kopen. ik deel wel maar tot op een bepaalde hoogte. sommige vrienden zijn trouwes vaak alleen maar kenissen die bevriend zijn met je dope :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het geen onzin je zet vlak voor je hoest druk op je longen :wink: meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
PePhenkie___// zei:
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het geen onzin je zet vlak voor je hoest druk op je longen :wink: meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...
Klik om te vergroten...


ooowww jaaa nu snap ik het... ttssss :rolleyes:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Doodkapje zei:
PePhenkie___// zei:
Jeller zei:
In de film jackie Brown van tarantino zegt die vrouw als je hoest dat er meer longkleppen opengezet worden dus meer wiet in je longen :)
Klik om te vergroten...

Juist maar dat is het ook de poriën in je longen gaan openstaan als je hoest. Deden we vroeger ook wel eens met joints moest je hoestend uitademen. het minne hieraan is wel dat je de volgende ochtend met piepende longen wakker word :P

quentin tarantino = :rockband:
Klik om te vergroten...

dit lijkt naar mijn bescheiden mening dikke flauwe kul. je hoest toch na het inhaleren direct de rook terug uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk is het geen onzin je zet vlak voor je hoest druk op je longen :wink: meer hoef ik volgens mij niet te zeggen...
Klik om te vergroten...


ooowww jaaa nu snap ik het... ttssss :rolleyes:
Klik om te vergroten...

en anders maar niet...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik snap het niet, leg maar uit ...
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ok probeer het maar es adem in en hoest dan voel je druk op je borst

:P :P :P :P :stoned: :stoned: :stoned: :P :P :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."