Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJointjes draaien, wanneer het moeilijkst?

Jointjes draaien, wanneer het moeilijkst?

56 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaimie zei:
Tenzij dat je elke dag meerdere joints rookt,dan zou je wel eens een rokershoest kunnen krijgen
Klik om te vergroten...
We hebben het over het draaien zelf, niet over de gevolgen ervan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaimie zei:
Ik had het over uw brandend gevoel in de borst maar nu zie ik dat je weer blowt,ik had daar eerst over gelezen en dacht dat je nog maar 2 weken blowde :grin:
Klik om te vergroten...
En zo heb ik dus verraden hoe laat het is :)

Haha, nee ik heb 5 jaar geblowt, 8 maandjes gestopt, nu weer sinds 2 weken. Ik rook ook weer meer dan normaal, combinatie van dat + een al niet zo'n gezonde binnenkant.. never mind :þ
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat leuk als mensen posten onder invloed ^^
moet ik ook is doen :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind het toch echt te moeilijk als ik X op heb :grin:

Heel die vloe nat als ik wil likken en maar niet snappen aan welke kant de plakrand zit, heb het toen maar opgegeven na 3/4 uur :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
degelijk onder invloed van paddo's.

Het was net alsof men tabak van het vloeitje druipte, heb en na meerdere malen mislukken toch maar opgegoven, was teveel wiet verloren gegaan :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je net uit bad komt is het onmogelijk bij mij, men handen zijn dan te droog (na afdrogen weliswaar)

of als het vriest, dan kan ik mn vingers amper bewegen dus een joint draaien lukt me dan niet goed :tongueout:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
als men machientje kapot was en ik met de hand moest rollen.
een half uur bezig en dan nog niet meer als een spons produceren, maar kloppen dat je daarvan kreeg... ongelooflijk, moeten jullie maar is allemaal proberen een joint zo los mogelijk proberen te rollen :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik echt zo stoned en dronken ben dat ik echt nie meer kan draaien.

had ik gister dus. lag na een gezellige avond met wat vrienden in me bed een film te kijken...echt een aanrader trouwens als je stoned bent; almost famous.

na, de eerste keer dat ik het probeerde ging het goed. maar toen was ik vergeten de wiet erin te doen.

2e keer ging het ook goed alleen de plakrand zat aan de verkeerde kant.

3e keer ging goed tot et donker werd in de film en de wiet en te tabak uit me vloei flikkerde.

4e keer had ik een perfecte joint, alleen was ik de tip vergeten.

en de 5e keer was ik zo pissed dat ik vond dat ik mezelf dan maar de tering in moest blowen en zuipen dat ik eerst nog maar wat hasj in de joint zou flikkeren. en uiteindelijk had ik dus een heerlijke joint waar ik nog lang aan zal denken.

maar probeer nooit een joint te draaien als je te loos bent en je weet dat het niet lukt. damn ik was echt pissig op mezelf hoor. helemaal met die tip.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
op de lsd kan ik niet meer draaien
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#10
paddo's omdat ik dan helemaal van de wereld ben

xtc door trillende beeld en zweethanden

sos, ligt er aan hoeveel ik op heb :beer:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#11
in de winter buiten, al knettertje stoner, koude handen en een briesje..


edit:

en laatst btw toen ik leip was vn wiet alcohol en speed.. lukte het echt neit te trillerig..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aan de pillen is het ook zwaar schijt... dan wordt het altijd een hele vieze, korte, met heel veel vloei en heel veel spuug aan de plakrand, maar toch gaat hij steeds open, dat je hem goed moet vasthouden bij de tip.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op een goa feestje met een goede zegel LSD op op het strand in het donker. Dat is zonder twijfel het moeilijkst. Want het waait er, je handen zijn koud, de mensen lopen overal langs je heen om verwarrend et zijn, je ziet het niet en je tript. Dat is dus niet te doen (toch lukt het altijd).
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerlijk gezegd krijg ik m'n joints altijd wel klaar. Onder alcohol zou ik het niet weten, maar ze lukten wel steeds. Onder LSD is het voor mij niet moeilijk, zelfs niet op 1 shiva zegeltje. Mss dat anderen harder trippen dan mij. Mss lukt het mij gewoon zo.
Op XTC is het voor mij het moeilijkst, vooral dankzij de vingers die soms niet weten wat ze doen.

Meestal doe ik er wel 10 minuten over voor een joint.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo al want ik kan niet draaien :P.
Maarja ik blow ook niet vaak dan..
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je op je handen gekakt hebt en ze plakken nog.
b
blind.beLid
01-01-2024, 00:00
#17
^lijkt me ook moeilijk dan.

als ik zwaar dronken ben en ik dubbelzicht krijg en ik geen gevoel meer in m'n handen heb
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Japi-10 zei:
Zo al want ik kan niet draaien :P.
Maarja ik blow ook niet vaak dan..
Klik om te vergroten...

Same here , mijn zelfgedraaide joints zien er zo zielig uit dat ik toendertijd maar besloten heb een waterpijp aan te schaffen :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik dronken ben willen mijn joints wel eens omknakken herinner ik me ineens, dat is ook altijd wel grappig.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn moeilijkste joint was simpelweg mijn eerste :) ("goed werk heeft tijd nodig" was daar duidelijk niet van toepassing)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."