Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie?

Tolerantie?

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Stout!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey,

Ik rook al heel lang dagelijks een jointje of 2, 3 als ik thuiskom van mijn werk. In het weekend zijn het er iets meer... Ik vind niks lekkerders dan de zaterdagmorgen te beginnen met koffie en een wietblowtje. :grin:

Nu merk ik de laatste 2 weken, dat ik niet meer zo stoned word. :confused:
Ik rook voornamelijk wiet, zoals WW en heb andere soorten geprobeerd om te kijken of het iets uitmaakt, maar ik merk niks. Ook hasj maakt geen verschil.

Vraag: herkent iemand zich hierin? Ik zal ongetwijfeld toleratie hebben opgebouwd en zal even moeten stoppen. Maar wat is even? Hoe lang moet ik stoppen?

Alvast bedankt :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:stoned: Ik herken 't..

Wanneer je dagelijks smoked, voel je de inpact van een joint zowat niet meer.. je blijft alleen ronddolen in je eigen roes.

Hoe lang je moet stoppen; dont ask me. :mrgreen: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het precies; ik blow in vakanties en vergelijkbare periodes vaak de hele dag door, en ik voel er ook veel minder van per joint, hoewel ik wel merk dat ik uitendelijk stoned ben.

Als je een week niet blowt zal je al weer een stuk meer effect merken denk ik; en als je 2-3 weken stopt is het waarschijnlijk bijna helemaal terug.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik merk ook wel, als je dan eens een sterker wietje probeert, dat je het oude effect weer te pakken hebt.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een hele tijd niet geblowd :P ofja niet veel.. en ik heb net echt 2 dikkeee


Joints gerookt dus.. ben nie echt da je zegt tolerant :wink: :stoned: :smoke:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik rook al 4 jaar wiet, en ongeveer 3 jaar dagelijks... Elke joint die ik rook voel ik, maar wel een veel milder gevoel dan enkele jaren geleden. en t gevoel is ook veel sneller weg...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Als je een week niet blowt zal je al weer een stuk meer effect merken denk ik; en als je 2-3 weken stopt is het waarschijnlijk bijna helemaal terug.
Klik om te vergroten...

Dat klopt wel, maar je tolerantie is dan ook weer direct terug. 3 weken niet roken en dan weer blowen: eerste joint is weer echt goed, hij slaat in en shit, dat werk.
Blow dan een paar dagen achter elkaar, of een klein weekje. En je zit weer gewoon op je oude 'ik word niet meer stoned' gevoel.
Gaat rap...
Had ik zelfs toen ik 4,5 maand gestopt was...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik blow al 6 jaar(laatste 3 jaar bijna dagelijks) en ik word nog steeds stoned , ik word alleen niet stoned als ik een tijdje veel blow , doordeweeks blow ik niet voor 18:00 uur
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik niet voor... 11 uur of 12 uur 's avonds.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hm grappig, ik heb wel een tijdje in de vakantie een jointje of 10 per dag gerookt en dan was ik aan 't einde ook wel echt knetterslijp, maar na een week merkte ik nog geen verschil. Normaal blow ik 2 of 3 x per week denk ik,
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
hou het gewoon op iets minder .. !

4x per week .. heerlijk :sunglasses:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dat ook, eigenlijk is er geen lol meer aan. Maar toch doe je het.
Ja, de eerste op de dag, ´s ochtends, wil wel.
Maar als ik ´s avonds ga roken heb ik er in feite geen zak aan.
Ik ben nog nooit een tijd gestopt, dus ik zou niet weten hoe lang je moet stoppen om je tolerantie te laten verdwijnen.
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rook ook elke dag wel 2 joints maar word nog steeds helemaal knetter :smoke:
Terwijl veel vrienden van me er veel meer nodig hebben.
Als ik jou was zou ik 6 dagen in de week smoken zodat je het verschil nog wat duidelijker voelt.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
en probeer je eerste joint op de dag zo lang mogelijk uit te stellen... als ik van smorgens al paf, voel ik op t eind van de dag ook niet veel van mn joint, maar k doe dat enkel zelden op festivals of op reis ofzo bijvoorbeeld...
maar als je je eerste joint pas savonds rookt, zal je wel veel meer geniet hebben en ook meer voelen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."