In turkije ga je alleen slechte commercieele hasj voor de toeriste vinde en xtc coke enz
duveltje zei:Erg grappig dit topic. Hasjies smokkelen in een kous...![]()
Je moet vooral geen drugs smokkelen naar een repressief land waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten .![]()

despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
space scientist zei:despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
echt waar?...... Geregistreerd op: 16 Aug 2007
despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
Osi` zei:man jong, ge vind daar een dikke blok hasj voor 5 euro nog maar. En dan peist ge dat ge wat wiet ga meenemen? En wat als je daar aankomt en der is een hond of ne flik haalt u eruit. Per TOEVAL. En ze ontdekken het ... Wat dan? Zit je wel lekker in de bak hoor.
Da's wiet toch niet waard vind ik .. 2 weken zonder of buh, kwe nie hoelang ofzo. Is toch geen probleem?
Daar moet ge u met andere dingen bezighouden, zwemme, relaxe, wetek veel wa. Niet met de mentaliteit zitten van "ik moet elke avond een joint gepaft hebben" Komaan zeg ..
En daarbij, als je perse wilt paffen, in Turkije vind je genoeg.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."