Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet naar turkije smokkelen

wiet naar turkije smokkelen

35 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
[quote="yellowmoon]

wiet die je in turkije krijgt is niet chemisch gemanipuleerd zoals in nederland wel het geval is, de wiet in turkije is het soort dat gewoon normaal in de natuur voorkom

:[/quote]

klopt, jullie vinden Nederwiet de beste wiet, maar ikzelf vindt het rommel. Rook altijd uit mijn eigen tuintje.
t
tooozLid
despeeser zei:
Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt. :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Neeh man vriend van me had 5gram wiet in zenn rugzak toen ie naar Ibiza ging, en heeft 1jaar lang vast op dat ijland gezeten.
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
Osi` zei:
man jong, ge vind daar een dikke blok hasj voor 5 euro nog maar. En dan peist ge dat ge wat wiet ga meenemen? En wat als je daar aankomt en der is een hond of ne flik haalt u eruit. Per TOEVAL. En ze ontdekken het ... Wat dan? Zit je wel lekker in de bak hoor.
Da's wiet toch niet waard vind ik .. 2 weken zonder of buh, kwe nie hoelang ofzo. Is toch geen probleem?
Daar moet ge u met andere dingen bezighouden, zwemme, relaxe, wetek veel wa. Niet met de mentaliteit zitten van "ik moet elke avond een joint gepaft hebben" Komaan zeg ..

En daarbij, als je perse wilt paffen, in Turkije vind je genoeg.
Klik om te vergroten...

+1,
ik snap niet waarom je het op vakantie moet hebben, zoveel risico voor een dom blowtje.
t
tooozLid
In turkije ga je alleen slechte commercieele hasj voor de toeriste vinde en xtc coke enz
F
FlitskikkerLid
Osi` zei:
yellowmoon zei:
en trouwens kijk uit dat je niet geflasht wordt, koop nooit te veel in een keer, kijk goed wat je gekocht heb,

maar ik denk dat je er alles behalve stoned zal worden met turkse wiet, smaak van die wiet is gaar, geur is apart en thc gehalte is niet eens te vergelijken met gruis, slechtste wiet in nederland is zelfs 10 malen sterker dan turkse wiet :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Dat kunt ge niet weten zé .. Heb jij bewijzen?
Khaat het als gasten altijd lullen dat de wiet van nederland 10x beter is dan elders. Als ge bewijzen hebt, dan moogt ge daarover klappen.
Klik om te vergroten...

Ik geef u groot gelijk :stoned:
Ben juist een week terug uit spanje, en daar viavia wat weed kunnen regelen, en ik moet zeggen: ik was er zeer stoned van! , En het smaakte nog goed ook :grin:
Weet niet hoe het in turkije is, maar daar vind je zeker wel goede hash denk ik.
Grtzzz :stoned:
y
yellowmoonLid
Osi` zei:
yellowmoon zei:
en trouwens kijk uit dat je niet geflasht wordt, koop nooit te veel in een keer, kijk goed wat je gekocht heb,

maar ik denk dat je er alles behalve stoned zal worden met turkse wiet, smaak van die wiet is gaar, geur is apart en thc gehalte is niet eens te vergelijken met gruis, slechtste wiet in nederland is zelfs 10 malen sterker dan turkse wiet :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Dat kunt ge niet weten zé .. Heb jij bewijzen?
Khaat het als gasten altijd lullen dat de wiet van nederland 10x beter is dan elders. Als ge bewijzen hebt, dan moogt ge daarover klappen.
Klik om te vergroten...
ik ben zelf een turk en wiet die je in turkije krijgt is niet chemisch gemanipuleerd zoals in nederland wel het geval is, de wiet in turkije is het soort dat gewoon normaal in de natuur voorkom , je komt mischien via een goeie dealer wel aan goeie hasj of wiet uit buitenland maar dan ben je voor een gram tussen 20 en 40 euro kwijt

en wat voor een bewijs kan ik jouw eigenlijk tonen , tot ze ver ik het weet is er geen internationale instutuut ofzo die wereldwijd wietkwaliteit controleert :mrgreen:
S
Shiva1982Lid
Ik ga zelf maandag naar Turkijë. In Nederland blow ik dagelijks, maar ik haal het niet in m'n hoofd om het mee te nemen daarheen.
Turkijë is een vrij streng land, zeker naar toeristen toe. Vorige keer kreeg ik daar een joint aangeboden op het strand. Dat heb ik geweigerd omdat ik het te link vond... En jij wil het gewoon meesmokkelen?

Ik hoop echt voor je dat je niet gepakt wordt! Als ik jou was zou ik dat risico niet lopen. Gevangenissen in Turkijë zijn een regelrechte hel! Je gaat daar gewoon kapot :angry:

Succes ermee in ieder geval!
V
VanadesseLid
In de turkse gevangenis kan je geen xbox huren of tv kijken. Mishandelingen zijn daar volgens mij dagelijkse gewoonten en het lijkt me totaal geen pretje om daar te moeten verblijven. Ik zou dit risico niet nemen als ik jou was en lekker je vakantie clean blijven. Heb je gelijk een goeie manier om voor jezelf te controleren hoe erg je aan je drugs bent gehecht, toch? :P
P
Purple hazeLid
Ik heb een tip voor je. Doe het niet. Want je kan toch best ook lol hebben zonder blowen. Je riskeerd echt een straf die strenger is als in nederland.
d
despeeserLid
Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt. :wave: :wave: :wave:
D
DissonantLid
Echt?

Heb je zin om het volledige verhaal te vertellen?
l
let comeLid
nu wil ik ook toch wel weten of dat echt is?
en vooral: hoe viel het mee?

meesmokkelen naar Turkije zou ik ook niet doen, maar ik zou het wel jammer vinden.. op vakantie zijn en toch niet ten volle kunnen doen wat je wil
maar Turkije staat toch bekend om hash, niet?
O
Osi`Lid
Volgens mij is't zelfs sarcastisch. Excuses als dat niet zo is. :wink:
Want in deze tijden is sarcasme maar moeilijk op te merken.
D
DissonantLid
Hence de 'echt?' :wink:
d
duveltjeLid
Erg grappig dit topic. Hasjies smokkelen in een kous... :grin:

Je moet vooral geen drugs smokkelen naar een repressief land waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten . :wink:
D
DreamWeaverLid
duveltje zei:
Erg grappig dit topic. Hasjies smokkelen in een kous... :grin:

Je moet vooral geen drugs smokkelen naar een repressief land waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten . :wink:
Klik om te vergroten...

Amen.

Er is daar zat te koop uit Iran en omstreken :smoke:
j
jasperLid
in een condoom in je kont
s
space scientistLid
despeeser zei:
Klik om te vergroten...

echt waar?...... Geregistreerd op: 16 Aug 2007
F
Funky MonkeyLid
space scientist zei:
despeeser zei:
Klik om te vergroten...

echt waar?...... Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Klik om te vergroten...

Zou wel kunnen... phpBB doen aan inactive accounts deleten
X
Xtc BobLid
ik ga op vakantie in turkije en we zoude graag wiet meepakken(via vliegtuig) maar weet iemand welke straffe er daar opstaan en of iemand mssn wat tips heeft waar het is te verstoppen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."