Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welke shop kunnen jullie me aanraden in Eindhoven. Zoek vooral relaxte shop met vriendelijk personeel waar je niet buiten gestaard wordt. Mogen jullie meteen ook een wiedje aanraden. Ik heb wel eens rondgekeken maar raak er niet echt uit of ik nu in de Grasshopper, Euro-Garden, Sindbad of The Pink moet wezen. Ik ken verder alleen WitteW. Had graag een relaxte, sjah wat kan ik zeggen, high en het mag wat aan de smaak zijn. Ik ga liever niet helemaal weg. Oh...valt er verder nog iets te beleven in Eindhoven? Literair cafeetje ofzo?"
"Ok bedankt! Ga waarschijnlijk langs de Indian voor crystal en ww. Kan ik meteen me lidgeld recupereren. Misschien voor de gein ook even langs de New-Wave aangezien ik die nog niet vernoemd had gezien. Nog ff een vraagje. Ik had ook graag meteen een simpel vaporizer pijpje meegenomen (type amazing bubble). Kan ik daarvoor terecht in één van de shops? Voel er niet zo voor om via Azarius te kopen..."
"Erg grappig dit topic. Hasjies smokkelen in een kous... Je moet vooral geen drugs smokkelen naar een repressief land waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten ."
"Hey cheetah, Je hebt een leuk gesprek gehad met je vader omdat je ondekt hebt dat hij ook maar een normaal mens is. Goed zo! Mijn tip: dit gesprek was meer waard dan de eventuele blowsessie die je met je ouwe heer gaat hebben. Je moet nu ook niet per sé om die weed om dat moment met je vader te bevestigen. Iemand zei al: "Hij is het alweer vergeten." Dat geloof ik niet, maar het is iig niet belangrijk voor hem dat jullie ook daadwerkelijk gaan blowen lol. Dus...als het er eens van komt ok. Maar net zoals dat gesprekje spontaan tot stand kwam, kan je best niet te veel gaan plannen. Pies oud."