Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGodver, ik heb weer iets raars.

Godver, ik heb weer iets raars.

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds gisteren, als ik een joint rook gaat mn huig stuiteren en dat voelt fucking raar. Mijn vraag; What the fuck is dat?

niet lachen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoezo stuiteren? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het ook een keer gehad van spacecake. Weet niet wat het is maar schrok er wel van. Zou best wel eens een lichte allergische reactie kunnen zijn opzich.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien iets waar je je nu pas bewust van bent geworden? Misschien te grote trekjes? Andere wietsoort die mogelijk vervuild is? Ga eens na wat de oorzaken kunnen zijn, dan kan je ook raden wat het is.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe kan je huig uberhaupt stuiteren? maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld. heb ik wel vaker. ik vind dat wel geinig :beer:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Osi` zei:
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik snap het ook niet. :)
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
de huig is die leuke boksbal achter in je keel, die ook o zo@n leuk effect mee geeft als je er tegen aan drukt :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dat weet ik wel, maar hoe kan dat nou gaan stuiteren? :confused:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
door er ritmisch en zeer frequent tegen aan te drukken... :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan ga ik kotsen.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Dan ga ik kotsen.
Klik om te vergroten...

Misschien stuitert ie dan ook? :mrgreen: maar doe maar niet. slecht voor je tanden en je figuur. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij was 'ie toen gewoon heel erg opgezwollen en lag hij zegmaar in mijn keel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Osi` zei:
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik snap het ook niet. :)
Klik om te vergroten...

Wel, het is eigenlijk heel simpel, hij beweegt snel op en neer :þ
Ik schrok wel, het voelt een beetje alsof er een balletje achter in mn keel ligt. Maar ik zie al dat meer mensen het gehad hebben, dus ik maak me al een stuk minder zorgen (:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou... zo onschuldig hoeft het niet te zijn denk ik... als je een beetje pech hebt zou je er, in je slaap, in kunnen stikken. Ik in ieder geval wel. Hij was flinjk opgezwolle.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ
Klik om te vergroten...

Wat raar zeg. :mrgreen:

Heb ik nog nooit meegemaakt, of toch zeker niet bewust.
Kun je het niet ff filmen ofzo?! :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nuja, als ik slik, gaat hij ook ff omhoog en dan weer omlaag hoor. :/
Mss ontdekken jullie nederlanders het nu pas? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar zo snel dat je hem voelt trillen, enkele minuten lang? :þ
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan me d'r echt niks bij voorstellen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."