#1
Ik kan me d'r echt niks bij voorstellen. :P
ExceptionalInsight zei:Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ
Ja, kben dan wel moe, kan zijn maja. Krijg er gewoon zin in om ene te roken voor te slapen ^^matthijs zei:Komt dat niet door vermoeidheid + blowen? Het is al laat dan zeg je zelf.

Ik wou graag reageren op het woordje "nigger" maar nu reageer ik ook nog eens.ExceptionalInsight zei:Ik wilde nog bijna reageren ook.

Haha gelukkig niet. Het is nu een stuk minder en niet meer altijd. Maar ik blijf het raar vinden, ja.toooz zei:das wel fokking crazy misschien groeit hij ofzo


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."