Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGodver, ik heb weer iets raars.

Godver, ik heb weer iets raars.

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me d'r echt niks bij voorstellen. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Dat had ik dus niet, hij beweegt alleen op en neer :þ
Klik om te vergroten...

MisGien te vaak G GezeGd. :tongueout:
Klinkt irritant jo.. soort van spasmes in je huig dus.. Het heoft trouwens natuurlijk niet van die joints te komen hè.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wrong. Ik krijg het alleen als ik blow, het begint ongeveer halverwege de joint en stopt wanneer ik enkele minuten geen hijs neem (:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wees blij, het is best vervelend (maar wel mee te leven:þ)
Vrijdagnacht (zaterdagochtend?) met lsd een jointje gerookt, dan voelt het nog gekker >.<
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Btw iets anders raars, kwou het al 2 dagen eerder zeggen, ma constant vergeten :')
Elke keer als ik een stuk geblowd hebt en tis nog laat in de nacht, kbedoel ma 3 uur en ik steek m'n laatste (3de) op ma ik rook die dan heel rustig op, op een half uurtje ofzo. En telkens heb ik last van soort electrische schokjes in m'n kop. Knijp er echt constant m'n ogen mee toe en ik maak zelf ook wel een heel lichte schokbeweging. Komt enorm verrassend aan. Zeer irritant? Niemand die het ook heeft? Soms als iemand fluit, krijg je dat ook van die schokjes. Of als iemand op het borst krast :/
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt dat niet door vermoeidheid + blowen? Het is al laat dan zeg je zelf.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Komt dat niet door vermoeidheid + blowen? Het is al laat dan zeg je zelf.
Klik om te vergroten...
Ja, kben dan wel moe, kan zijn maja. Krijg er gewoon zin in om ene te roken voor te slapen ^^
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet op letten, anders wordt je alleen maar Para!!

Als je stoned bent,ga je zowiezo overal meer op letten. :rolleyes:
l
lasloLid
01-01-2024, 00:00
#9
raarrrr

hey mensen en niggers,
ik blow nou bijna 7 jaar non stop ik heb egt al wat kilo's afgesn uhhh op gerookt... maar mijn huig ging er nooit van stuiteren ik moet een pil droppen om te kunnen stuiteren... maar dan blijft je huig wel lekker in vorm word hij niet te dik en wat zeik je nou nu heb je zelf als je stoned ben lichaaams beweging...:P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wilde nog bijna reageren ook.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Ik wilde nog bijna reageren ook.
Klik om te vergroten...
Ik wou graag reageren op het woordje "nigger" maar nu reageer ik ook nog eens.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
schagen, kansloos volk :rolleyes:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#13
das wel fokking crazy misschien groeit hij ofzo
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
toooz zei:
das wel fokking crazy misschien groeit hij ofzo
Klik om te vergroten...
Haha gelukkig niet. Het is nu een stuk minder en niet meer altijd. Maar ik blijf het raar vinden, ja.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sinds gisteren, als ik een joint rook gaat mn huig stuiteren en dat voelt fucking raar. Mijn vraag; What the fuck is dat?

niet lachen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoezo stuiteren? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het ook een keer gehad van spacecake. Weet niet wat het is maar schrok er wel van. Zou best wel eens een lichte allergische reactie kunnen zijn opzich.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien iets waar je je nu pas bewust van bent geworden? Misschien te grote trekjes? Andere wietsoort die mogelijk vervuild is? Ga eens na wat de oorzaken kunnen zijn, dan kan je ook raden wat het is.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoe kan je huig uberhaupt stuiteren? maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoeld. heb ik wel vaker. ik vind dat wel geinig :beer:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig? :tongueout:
Al die rare hollandse woordjes toch é :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."