#1
Haha gelukkig niet. Het is nu een stuk minder en niet meer altijd. Maar ik blijf het raar vinden, ja.toooz zei:das wel fokking crazy misschien groeit hij ofzo
Haha gelukkig niet. Het is nu een stuk minder en niet meer altijd. Maar ik blijf het raar vinden, ja.toooz zei:das wel fokking crazy misschien groeit hij ofzo


Osi` zei:What the fuck is ne huig stuiteren? stuiteren ken ik wel, ma huig?
Al die rare hollandse woordjes toch é![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."