Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet verpakken

wiet verpakken

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#2
:beer: drinken is slecht voor je gierkneiter hersenan
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zullen we dan maar?
princes hondensnot :angry:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even een Pizza :mrgreen:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marktplaats :sunglasses:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het schedel verhaal

ik heb nu 3 opa`s omdat een bezem gaar gekookt is met eierkoeken die
gestolen zijn door het donkere woud in de open haard van katrien het raam.
met raam bedoel ik natuurlijk naar beter weten uiteraard, dat 7 op
de 3 mensen bakker zijn geweest in de sloten van maasluis.. het niet
natuurlijk niet erg aantrekkenlijk..maar wel 1 nadeel is dat je
gewoon tv kan kijken als je aan het tennissen bent.. een voordeel is
echter dat bomen blauwe sperzibonen pesten om stoer te doen voor
kleine meisjes van 94 die uitgescholden worden door handtasjes van lieve bramen.
ik weet dat ik aanspraakbaar ben voor mijn pleisters.. maar ik wil
wel verklaren dat ik goed mn best doe met stenen gooien naar jonge
hondjes.. het is anders dan vliegende stukjes anus van een jong
kalfje naar je toe geslingerd krijgen.. maarja alles heeft zn voor
en zn na oordelen, kabouters zijn ook erg goed voor de impotentie
van mastruberende bevers onder een grasmat vol lakens.
maarjah ik ga ophouden met schrijven want ik moet ook nog spek
wokken in een glaasje trappenhuis met oorbellensalade gemaakt van cd
hoesjes.

Groetjes van het woestige skelet van winnie the poeh.

Ps.

Ik vermoord geen dieren, alleen elanden en koala beertjes.

:wave:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deel 2 over 2 minuten.. ... .. :flushed:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#8
schedel verhaal deel 2 !!!

bladeren blaffen des al niet te min vanwege het feit dat je ook deeg kunt spellen zonder een mier te wurgen.
dat is 1 van de loze berichten die gewerpt word door transmissie deksels.
je kunt het wel toelaten, maar hoe je het ook went of keert je zal nooit dat gene verwachten wat je tegemoet zwemt.
ik had ook een keer 4 taarten van juf rozijn gehad omdat ik haar ik haar bek had gespuugd.
de vraag is dus eigenlijk: waar stopt het begin?
mijn antwoord daarop is dus overduidelijk: drink zoveel mogelijk kluisjes, want het kan alleen maar erger worden. (tenzei je in de pruikenhandel gaat natuurlijk). maar goed dan moet je weer 3 vingers verzamelen.
maar goed, aldus hier mijn levensechte vraag:
zoals jullie weten heb ik gereedschap nodig om mn nichtje te feliciteren, maar hoe gaat de zonsondergang in zn werk bij zilveren kamelen??
ik heb het al aan zeer erkende stropdassen gevraagd maar zelfs hun stenen komen er niet uit.
als iemand mij kan helpen met diamant verlagen, wilt u mij dan even faxen op het volgende zebrapad: scheelkijken.
bij voorbaat ren snel weg want de slager is overmorgen jarig in het gebergte zonder mayo.
Met ambachtelijk oorsmeer,

Dennis Gitaarland

Ps. (zoals de standaart bruiloften)

bij deze kan ik doelgericht u, uw paardenbloemen, uw trainingspak en je streepjescodes compleet amuseren door des ondanks toch te kwalificeren door middel van frambozen plukken in oma`s hoeren kwartiertje nog ja dan ga ik even poolen.
des ondanks je naar geluiden kan kijken, kan je er ook naar wijzen door 1 druk op de tepel.
dat verklaart weer een heleboel over het leven van een indiaan!

Tot ziens en blijven schreeuwen!

:smoke: ehhhh
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow, jij had echt niets te doen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja, wat hebben junkies, allochtonen en tokkielui allemaal met elkaar gemeen? :wink: :mrgreen:
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#11
off topic: tja,spammen kan ook een hobby zijn blijkbaar :rolleyes:

on topic: bij mij zit het allemaal samen in een tupperware doos,hasj,wiet,vloei,tipjes,tabak
alles bij elkaar,lekker handig om mee te zeulen :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Condooms.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soms wil het ook nog wel is in een pen (joint bv.).
Maar een gripzakje kan er volgens mij ook wel ingepropt(kleintje).
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
mensen... vraagje:

is er los van de zakje in zakje in zakje in zakje methode nog een goede manier om wiet aardig geurloos te verpakken (voor het menselijke reukorgaan althans..)

alvast dank voor uw tips en tricks :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
In een kaars. In een rol aluminiumfolie (afgewikkeld, duh). Lucht(en vocht)dicht verpakt in een colafles gooien.. Kom op, beetje creatief. Waar moet het heen trouwens?

Edit: Of bedoelde je gewoon om thuis te bewaren?
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Koffie verdoezeld veel ...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vriend van me bewaarde het altijd in een bidon, zat gewoon in zijn tas in de les, je rook niets.
Was iets van 20 gram ofzo (hehe, die hoeveelheid slonk vrij snel)...
Had zelf toen ik nog thuis woonde altijd een broodtrommeltje waar het in zat, werkte ook prima.
Maar zoals gezegd, maak eventjes aanspraak op je creativiteit en je komt er wel.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tuperware doosje doet het ook altijd trouwens
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lycergic zei:
Tuperware doosje doet het ook altijd trouwens
Klik om te vergroten...

wat hij zegt :grin: tuperware is voor alles goed niet enkel voor je eten vers te houden :beer:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#20
krimpfolie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."