Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen en sporten ?

Blowen en sporten ?

32 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik bijvoorbeeld tijdens de gymles op school ben en ik ben stoned dan gym ik altijd veel beter kan rechter gooien alleen is men conditie dan nog brakker :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gym nooit; maar ik kan stoned net zo goed bewegen als nuchter dus voor mij maakt het weinig verschil.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
kga elke week snowboarden, paar keerstoned, je hebt het idee dat het beter gaat maar dat valt reuze mee, ongeveer hetzelfde. maar je word er wel onoplettend en duf van, als het druk op de piste is knal je bijna overal tegenaan
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sport niet :grin:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Halewoe zei:
Ik sport niet :grin:
Klik om te vergroten...
Op het op-en-neer brengen van het blikje bier, het joint-aan-de-mond toebrengen en dergelijke drugs-verantwoorde activiteiten na natuurlijk! :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taste zei:
Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P
Klik om te vergroten...

Zelfde hier . Als je stoned 30kg oppakt lijkt het alsof je 60kg moet opheffen :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
Taste zei:
Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P
Klik om te vergroten...

Zelfde hier . Als je stoned 30kg oppakt lijkt het alsof je 60kg moet opheffen :)
Klik om te vergroten...

lol, is ook niet zo slim eh, blowen voordat je naar de sportschool gaat :grin:.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik denk ik ook nooit gaan proberen :tongueout:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
recratief vind ik het wel leuk
Maar niet als ik een wedstrijd heb
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik fitness zo nu en dan, en kan uit eigen ervaring verkondigen dat het niet bevoordelijk voor je motivatie is om alvorens een sessie te gaan blowen.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Is rukken een sport?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Taste zei:
Als ik blow voor dak ga fitnesse hebbek na 10 min al zin om te stoppe :P
Klik om te vergroten...

Als ik geblowd heb train ik gewoon rustiger, maar ik doe wel wat langer door

Als ik nuchter train ga ik er keihard voor, zodat ik na een uur amper nog mijn sporttas kan opheffen

Wat vooral leuk is, is blowen nadat je hard getraind hebt. Die combinatie van de body high van het sporten + de mental high van de weed is zalig
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dissonant zei:
Wat vooral leuk is, is blowen nadat je hard getraind hebt. Die combinatie van de body high van het sporten + de mental high van de weed is zalig
Klik om te vergroten...

Ja inderdaad :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik word meestal zo loom van wiet dat ik nooit zin heb om lang te staan of rond te lopen :P
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik duik het water in vol energie en enthousiasme, maar na 4 baantjes lig ik plat.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb het nog nooit geprobeerd maar ik denk dat lopen enzo wel leuk is.
mijn benen voelen altijd raar aan als ik blow, precies of ik op wolkjes loop en dan heb ik meestal wel zin om te dansen ofzo. maar gewichtheffen of van die fitness oefeningen doen zie ik niet zitten dan hoor
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben al blij als ik uit de zetel opsta en het tot de koelkast haal :P laat staan sporten
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind het niet fijn dan, je brein is gewoon met andere dingen bezig :grin:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stukje achter elkaar aan rennen met wat voor voorwerp dan ook is dan nog wel leuk, maar of het een sport is...?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
op recreatief niveau wel nog, maar competitie niet hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."