#1
lachen, als decoratie zou die het niet lang volhouden op mijn vensterbank
lachen, als decoratie zou die het niet lang volhouden op mijn vensterbank
ik denk van niet.raging_bull zei:Die bovenste is zeker nep, photoshop mensen...........
Die 2e durf ik zo niet te zeggen, lijkt nep..
Too adorable. Ik heb al een zwak voor bonsai's."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."