Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgelicht

Opgelicht

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, je kan het inderdaad een beetje verwachten met dit soort dingen. Neem het inderdaad als een wijze les. :wave:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komt ie dan zelf niet in de problemen als ie zegt dat dat voorschot bedoeld was voor 100 gram wiet?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het echt waar is, stuur dan gewoon de politie er op af... Als jij kan bewijzen met bankafschriften dat je het geld hebt overgemaakt is het toch zo klaar als een klontje...

ps. waarom zet je dit in cocaine? :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoezo zie je dat toch aankomen, je weet nog geen eens of hij wel is opgelicht. Misschien is die toko wel failliet. De site is nog wel in de lucht, maar de onderneming is uitgeschreven uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Misschien krijg je dadelijk wel de curator aan de lijn. Maar het ziet er wel naar uit dat je je geld kwijt bent.
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
Hoezo zie je dat toch aankomen, je weet nog geen eens of hij wel is opgelicht. Misschien is die toko wel failliet. De site is nog wel in de lucht, maar de onderneming is uitgeschreven uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Misschien krijg je dadelijk wel de curator aan de lijn. Maar het ziet er wel naar uit dat je je geld kwijt bent.
Klik om te vergroten...

Misschien staat z'er gewoon niet in, omdat ze niet echt bestaat? Lijkt me logischer...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heeft er dan iemand enig idee hoe het zit met de legaliteit van die online coffeeshops ?

Zijn die ooit wel aangemeld geweest bij de KvK ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Naar mijn weten is het gewoon legaal, in mijn oude omgeving hadden we wiettax, randje legaal... Het is natuurlijk veel makkelijker op internet om te faken.
Klik om te vergroten...

Als het legaal is begin ik morgen ook een coffeeshop
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
-spaceman- zei:
Naar mijn weten is het gewoon legaal, in mijn oude omgeving hadden we wiettax, randje legaal... Het is natuurlijk veel makkelijker op internet om te faken.
Klik om te vergroten...

Als het legaal is begin ik morgen ook een coffeeshop
Klik om te vergroten...

tja, als jij een grote hoeveelheden kan komen en je hebt een beetje ict kennis voor je site... :P :wave:
S
SantinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dom

Hallo,

Ja dat weet ik zelf ook dat ik dom gedaan heb.Ik hoop dat jullie nooit zoiets mee maken,want ik voel me hierdoor meer dader dan slachtoffer.
Bedankt voor de reactie.

Mvg
santino :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan alleen maar zeggen;

-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
oh, die is hard! :flushed:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
I mean come on.. ieder weldenkend mens kijkt daar toch dwars doorheen? Misschien maar beter dat je dat blowen even op een laag pitje zet (;
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een online coffieshop is legaal, maar je moet er natuurlijk wel een vergunning voor hebben. Tenminste dat lijkt me logisch. Er zullen wel wat regeltjes zijn.

Als je ooit iets via internet wil bestellen, dan doe je er verstandig aan om eerst te kijken of het bedrijf is ingeschreven. Dat kan je doen op de site van de kamer van koophandel. http://www.kvk.nl/handelsregister/zoeke ... l/zoek.htm

Als je kijkt bij vervallen handelsnamen en dan de naam van internet tuintechniek, dan zie je:

Naam: Internet Tuintechniek
Vestigingsadres: Atjehstraat 94
Vestigingsplaats: 2022BS Haarlem
KvK-nummer: 34196702 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

Of hij is failliet of er vandoor met je geld. Dus het ziet er niet echt gunstig voor je uit.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
online wietshops zijn illegaal ....

nooit gemogen de wiettax is ook altijd illegaal geweest.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Owner Contact:
Paul Eigenhuijsen
Nijcom Adviesbureau BV
Hertogstraat 57
Nijmegen, 6511RW, NL

Punycode Name: internettuintechniek.com
Unicode Name: internettuintechniek.com

Admin Contact
Paul Eigenhuijsen
Nijcom Adviesbureau BV
[email protected]
Hertogstraat 57
Nijmegen, 6511RW, NL
phone: +31.243970466

Record expires on: 2008-10-21 09:25:48

Je zou kunnen bellen naar het bedrijf wat zijn domeinnaam geregisteerd heeft... Vraag of ze daar al meerdere klachten hebben gehad over deze site. Als dat zo is kan je gelijk vragen of er eventueel verdere acties worden ondernomen. Verder zou je alle mailtjes kunnen uitprinten en naar de rechts-winkel (weet niet of je die in belgie hebt) kunnen stappen het probleem voorleggen en vragen of het mogelijk is een zaak aan te spannen om de persoons gegevens van dat domein te krijgen en eventueel geld terug te krijgen... Waarschijnlijk zijn de kosten hoger om het aan te spannen dan je terug krijgt, maar daarom is het handig om te weten of er meerdere gedupeerde zijn :P

Best stom om een voorschot te betalen trouwens... en zeker zo'n grote :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verder kan je ook nog proberen de mensen te contacten die op de links pagina staan, misschien weet een van hun zijn persoons gegevens :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
zelfde geval hier, maar de oplichter heeft me weer terugbetaald...(4 jaar geleden ofzo) toen ik drie weken lang elke avond om 02:00 of 03:00 bij zijn huis aanbelde. om vriendelijk te vragen om de dope of het geld.. :wink: hij was er volgens mij best wel flauw van. :grin: :grin:
S
SantinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oplichting

Hallo iederee,

bedankt voor jullie reactie'maar ik heb het net met mijn vrouw besproken,en gaan geen verder kosten maken,ik beschouw het als een goede(dure)les.

Nog een fijne avond iedereen.

Santino :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt zn naam en adres, mocht teruggave van het geld er niet meer inzitten zou ik in jouw geval toch op zn minst wel een middagje tandarts willen spelen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
dure les inderdaad, bij mij ging het om hogere bedragen (12 kilo) heb er voor vast gezeten, en alleen maar omdat er een oude kakteef was die me de hele tijd al raar aan zat te kijken (ik had toen nog een baardje) , en natuurlijk net na die 9-11 gedoe, dacht ze dat het om hele andere dingen ging.en belde meteen de politie.... sjesus waarom nu 12 agenten nodig om mij in te sluiten? met sirene in de wijk waar ik toen woonde...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."