Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszenuwachtig

zenuwachtig

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of probeer je cokegebruik te temperen...

Elk weekend 1à2 gram is niet niks.
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik word zenuwachtig en angstig bij het roken van een joint hoe komt dit?? (gebruik ook veel alcohol en cocaine)
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand dezefde ervaringen en hoe komt dit?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is veel gebruik van cocaïne?

Waarschijnlijk heeft de cocaïne al wat met je brains geknoeid en heb je nu last van paranoia tijdens het blowen.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sommige mensen worden paranoia van wiet

Dus gewoon niet blowen, als je er toch niet van geniet.
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#6
afgelopen jaar elk weekend 1a2 gram in combinatie met alcohol
toen ik met blowen begon was dit nog niet de zenuwachtigheid enzo
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik blow een jaar of 3 en de laatste tijd word ik redelijk opgefokt van wiet. spieren die samentrekken waardoor ik begin te trillen. het is dan kwestie van je mentaal te ontspannen maar toch vind ik dit raar.
A
AbusanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb dit ook, maar bij sommige soorten heb ik dat weer niet en word ik er ongeloofelijk rustig van.
Probeer wat andere soorten uit zou ik zeggen.
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben nu gestopt ben terug van de afkickliniek alcohol en cocaine (3 weken) maar blijf zenuwachtig kzou graag wat chille maar een joint maakt het maar erger andere remedies?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb altijd wel zo'n zenuwachtig gevoel/ beetje gespannen voor en tijdens het roken van een joint, is altijd al zo geweest en doe ik het nu 3 jaar. Na het nuttigen ervan is dat meestal over. Gewoon iets geestelijk vermoed ik
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzo's vind ik meestal wel chill.
ik word van weed ook para maar als ik dit met benzo's combineer wordt ik echt erg wazig :confused: probeer die combi is
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
iemand nog tips?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Osi` zei:
Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens.
Klik om te vergroten...

Wtf, kerel.

Wat bazel je nu?
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die zenuwachtigheid komt waarschijnlijk gewoon door het afkicken.
Ik weet dat het moeilijk is, maar je beseft waarschijnlijk wel dat je 't er moeilijk mee hebt. Ik raad aan van er volledig mee te kappen, en het niet te proberen oplossen met een ander middel.
Moet echt balen zijn, als je zelfs bij een joint niet meer kan chillen.
Als je 't echt niet kan laten, raad ik MDMA aan. Maar enkel thuis gebruiken, op een feest word je er te opgefokt van. En als je daar niet chill van wordt, denk ik dat het hopeloos is...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik krijg een zenuwachtig, opwindend gevoel (stoort niet echt, tis prettig haha) als ik wiet ga roken en kdoe het al best lang. Ook moetek altijd naar het toilet gaan om te gaan kakken na een paar trekjes, wel nooit als ik bij vrienden ben, dan heb ik da niet, tis altijd als ik alleen in m'n kamer ben. Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm ik heb er persoonlijk geen last van, maar of er een relatie tussen je cocaine gebruik is en het blowen weet ik niet.. sommige mensen hebben het ook van nature.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mss is wiet gewoon niet jouw ding. Je kunt het jezelf niet verplichten om iets leuk te vinden. Je kan het eens puur proberen roken. Dit geeft een iets ander effect.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#18
op een gegeven moment naar 6 jaar stevig blowen kreeg ik 1x een paniek aanval die best heftig was en had dat nog nooit gehad, een paniek aanval met hyperverntilatie bootst een hartaanval na.

Daarna heb ik nog wel vaak geprobeerd maar elke keer werd ik para omdat ik er bang voor was.

Nu 6 jaar later weer heb ik mijn gevoelens heel goed onder controle en rook ik de laatste maand weer net als vroeger en geen problemen meer mee.

Zit tussen je oren :wink: :stoned:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Osi` zei:
ik krijg een zenuwachtig, opwindend gevoel (stoort niet echt, tis prettig haha) als ik wiet ga roken en kdoe het al best lang. Ook moetek altijd naar het toilet gaan om te gaan kakken na een paar trekjes, wel nooit als ik bij vrienden ben, dan heb ik da niet, tis altijd als ik alleen in m'n kamer ben. Ma kom! trek het je niet aan, tzijn maar gevoelens.
Klik om te vergroten...

dat van het toilet dat heb ik ook soms, dit komt door de tabak, die versterkt je stoelgang :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."