Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet in spanje?

wiet in spanje?

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet niet, hash wel

Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt :mrgreen:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoals hier boven.


alleen is wel kuthasj vaak
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#3
True.

Konijnen keutels zijn hun favoriet.
Ik heb destijds in Spanje ook van wat hasj mogen proefen, dit smaakte anders best lekker (vaak zijn zij degene die 'wiet' aan jou vragen als ze door hebben dat je een nederlandert bent) .
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Interessante vraag, vermits ik volgendjaar 4 maanden naar Valencia ga. Weet iemand iets over in hoeverre ze er softdrugs tolereren?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook nooit hash :rolleyes: maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken :beer:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een land als Spanje zijn de bewakers/politie niet zulke lieverdjes (het zal ook aan hun opvliegerige temperament liggen), ik denk dat je er vanuit mag gaan dat je wel de sjaak bent, maar in hoeverre je de sjaak bent heb ik geen weet van.

Offtopic;

Ik heb ooit in de diepe maar óh zo gezellige nachten in Spanje de politie goed tekeer zien gaan met stroomstokken, er was een klein ruzietje uitgebroken tussen fransen en hollanders, die politie daar mepte er goed op los, ze maaiden op alles wat in de weg zat, zelfs een stelletje met een babywagen ; geen pretje.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
So, spaanse politie, zijn echt geen lieverds. maar of je ze nog kan omkopen weet ik niet. Tijden zijn veranderd, ook in Spanje
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
Wiet niet, hash wel

Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet welke hasj jij rookt maar elke hasj die ik al gerookt heb is allesbehalve geurloos.

Ik ken mensen die in spanje ooit wat hasj gekocht hadden en dat was volgens hun de grootste rotzooi ooit.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Ik rook nooit hash :rolleyes: maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken :beer:
Klik om te vergroten...
Nja ok, maar als er een hond is riekt hij het vast ook wel hoor.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga over paar weekjes naar Barcelona en meenemen in het vliegtuig is dus echt geen optie.
dus was ook wel benieuwd idd..
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
de hash in spanje is zeker niet slecht, maar de wiet is echt troep
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
overal is hasj/wiet of wat voor drugs dan ook te krijgen, als je maar goed zoekt :wink:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
maar aan de andere kant heb je ook een hoop domme mensen die erin trappen en gewoon keer op keer bij ze halen, is ook niet slim!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet er iemand of er makkelijk wiet te verkrijgen is in spanje?

En of de kwaliteit een beetje meevalt zo op straat?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
als je de taal niet spreekt en je kent niemand eindig je ALTIJD met bagger

hoe hard je ook zoekt !!




:mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nou je slaat de heipeil op zijn kop.

Als toerist in amsterdam ben je overgleverd aan de goede coffeeshops .. das wel ok ..ook de smartshops zijn ok ...
Maar die hoerige negers die straatdealers .. ik heb er maar 1 zin voor:
Allemaal ophangen aan de hoogste boom. Ze geven Nederland een negstief imagootje.
Hun kwaliteit is zo ver beneden peil, echt een drama.

Dus in het buitenland heb je dat ook met de wiet hasj en hardrugs.
Kut he, toch maar wat in je pindakaaspotje douwen !!!

Bellotas zijn de spaanse anusbolletjes van hasj, geen echte uberdrugs, ik heb er tientallen bekeken en geprobeert, ALLEMAAL BAGGER.

Y si claro que si, yo hablo la idioma muy bien no problemo, hasta pronto cabrones !!
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ben zelf met de herfstvakantie naar lorret gegaan en heb elke dag geprobeerd heb veel drugs gzien ma niets wat op wiet of hasj leek
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden :stoned: . De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet :hearteyes: .
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lord Herbal zei:
Divinorum zei:
Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden :stoned: . De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

halleluja....

el salvador este aqui
Klik om te vergroten...

De jongen bij wie ik woonde heette Salvador :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Divinorum zei:
Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden :stoned: . De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

halleluja....

el salvador este aqui

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."