#1
nou dat valt best mee, aangezien de meeste mensen in het buitenland vrij weinig mensen kennen. als je in a'dam niemand kent heb je net zoveel kans om met bagger te eindigen.

maar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken 
Ik weet niet welke hasj jij rookt maar elke hasj die ik al gerookt heb is allesbehalve geurloos.Nick de Neger zei:Wiet niet, hash wel
Naja... wiet vast ook wel, maar hash is geurloos en kunnen ze dus gewoon op straat mee rondlopen zonder dat meneer de politie agent die wiet lucht ruikt![]()
Nja ok, maar als er een hond is riekt hij het vast ook wel hoor.Nick de Neger zei:Ik rook nooit hashmaar standaard toen ik vroeger nog wiet in me zak had zitten kon je dat echt in 2 meter omtrek ruiken
![]()

. De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet Lord Herbal zei:Divinorum zei:Ik was last in Spanje voor een uitwisselings projekt van school. Heb er alleen wiet gezien en in grote hoeveelheden. De vader van mijn gastgezin blowde tegen de stres en had een kartonnen doos vol met kwaliteit wiet
.
halleluja....
el salvador este aqui
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."