Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseet problemen

eet problemen

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik eet euh.....2 bolletjes / dag ofzo..
en snoep wel heel veel.
vroeger at ik wel 8 dubbele boterhammen enzo, soms meerdere keren per dag.
dus ja..ik ken het probleem wel.
ik eet meestal ook kleine stukjes.. een broodje kan ik zo een uurtje over doen.

toen ik mij bij het kerstdiner bij mijn ouders verplicht had onwijs veel te eten (veeeeeeeeeeeel meer dan ik wou) (maar nog steeds minder dan 1 bord:wink:, had ik plots onwijze honger toen ik weer thuis was.
Volgens mij is de oplossing dus ook om, wanneer je eet, veel te eten.. je maag te vergroten and stuff.


hier nog een paar eetlustopwekkers die ik al eens ergens anders in dit forum had gepost:
-eet een appel 3 kwartier voor je maaltijd
-vitamine b12
-fenegriek kruid (werkt het best en kun je zelfs zelf kweken:wink:
http://www.ergogenics.org/fenugriek.html
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kan je bewust groter maken. Dit door elke dag net weer wat meer te eten dan de dag ervoor.

Ik wilde namelijk ook wat zwaarder worden en ben nu door veel te eten (12 boterhammen per dag en 2 borden vol bij het avondeten) van 70 naar 80 kg in een jaar gegaan :).
F
FoxMulderLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelgonX zei:
Heb net hetzelfde probleem als jou gehad waardoor ik echt lichamelijk niets meer voorstelde. Ik weet niet of je er ebsef van hebt maar zo een hele dag niets eten en alleen blowen is echt niet goed voor je lichaam. Je leeft op je reserves en breekt gewoon je spiermassa af. Daarvan kan je over het algemeen 'moe' van worden. Door wiet te roken voor het slapen heb je trouwens ook een minder effectieve slaap en dus minder energy charge van je lichaam. Misschien een oorzaak waarom je niet wakker raakt voor 12 uur? Ik ben begonnen met elke dag een dikke vitamine pil te nemen en een Knorr vie (50%groente en fruit van de dag, zegge ze :P ). Ik neem deze 's morgens en volgens mij helpt het ook wel je systeem wat op gang te brengen en dat brengt honger met zich mee. Verder ben ik gaan sporten en veel. Van sporten krijg je honger en dat is dan ook weer mooi meegenomen :mrgreen: . Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt :stoned: . Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed :stoned: . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo... :)

Edit: Is btw zo waar wat je zegt. Vroeger had ik ook altijd boefkicks van wiet maar als je dan eenmaal op lange regelmatige basis wiet gaat roken dan verdwijnt het gewoon. Je jointe wordt je maaltijd om het zo te zeggen. Freaky shit.... Boefkicks komen wel terug als je wat meer casual gaat blowen(toch wel dagelijks maar 's avonds ) :stoned: .
Klik om te vergroten...

Bizar dat je dan minder effectieve slaap zou hebben. Ik blow alleen in de avond, en ik word dan altijd onwijs uitgerust en ontspannen wakker ( maar misch dat t komt omdat ik gewoon veel energie heb en zonder blowen misch 5-6 uur zou kunnen slapen ).

Ik ben al n hele tijd met mn studie gestopt, en in t begin blowde ik de hele dag. Werd ik onwijs moe en loom van. Inmiddels blow ik alleen maar in de avond, en overdag eet ik onwijs goed ( ontbijt : brinta, lunch : bruin brood etc, savonds een volledige maaltijd en natuurlijk fruit ) en verder fitness ik elke dag ( elke dag joggen heb ik net niet genoeg discipline voor ).
T kostte wel wat moeite en discipline in t begin, maar doordat ik merkte dat k fitter en energievoller werd heb ik t volgehouden en is t inmiddels zit t in mn dagelijkse leven.
De grootste voordeel vond ik trouwens dat omdat ik alleen maar savonds blowde, ik echt meer van mn hasj ging genieten.
Ik mis t trouwens totaal niet, de hele dag blowen. Het voelt juist nu meer in balans dan ooit. Ben je tenminste overdag met je hoofd r bij.
&wat belgonX zei idd :
Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo...
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude, ik krijg altijd de munchies dus heb geen gedacht of dat normaal is. Mischien je maag die wat opspeelt ofzo
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#5
BelgonX zei:
Heb net hetzelfde probleem als jou gehad waardoor ik echt lichamelijk niets meer voorstelde. Ik weet niet of je er ebsef van hebt maar zo een hele dag niets eten en alleen blowen is echt niet goed voor je lichaam. Je leeft op je reserves en breekt gewoon je spiermassa af. Daarvan kan je over het algemeen 'moe' van worden. Door wiet te roken voor het slapen heb je trouwens ook een minder effectieve slaap en dus minder energy charge van je lichaam. Misschien een oorzaak waarom je niet wakker raakt voor 12 uur? Ik ben begonnen met elke dag een dikke vitamine pil te nemen en een Knorr vie (50%groente en fruit van de dag, zegge ze :P ). Ik neem deze 's morgens en volgens mij helpt het ook wel je systeem wat op gang te brengen en dat brengt honger met zich mee. Verder ben ik gaan sporten en veel. Van sporten krijg je honger en dat is dan ook weer mooi meegenomen :mrgreen: . Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt :stoned: . Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed :stoned: . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo... :)

Edit: Is btw zo waar wat je zegt. Vroeger had ik ook altijd boefkicks van wiet maar als je dan eenmaal op lange regelmatige basis wiet gaat roken dan verdwijnt het gewoon. Je jointe wordt je maaltijd om het zo te zeggen. Freaky shit.... Boefkicks komen wel terug als je wat meer casual gaat blowen(toch wel dagelijks maar 's avonds ) :stoned: .
Klik om te vergroten...

kheb ong hetzelfde als osi, en dat komt door het feit dat ik nu toch al even zonder werk zit. Met als gevolg dat men bio ritme volleding overhoop ligt! Ik sta ook ong op rond 11 a 12u en ontbijten ldoe ik ook niet.Tegen 15.00u heb ik men 'ontbijt' zeg maar en dan tege 6 a 7 het avond eten. S'avonds eet ik ook meestal wel nog snack en soms maak ik iets klaar.Maar thx voor de tips,kga er eens gebruik van maken. Alleen die knorri toestanden vertrouw ik niet zo goed... :grin:

grtz[/b]
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik vroeger een jointje rookte dan had ik verschrikkelijk veel honger.
Maar sinds ik elke dag gebruik gaat m'n eetlust weg.
ik denk dat gebruiken op lange termijn de eetlust vermindert. :confused:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
inderdaad vaste maaltijden blijven eten
en door wiet roken kan je dan een fijne vreetkick krijgen
en kan je gewoon weer lekker veel eten :}
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganjaman90 zei:
Als ik een joint rook eet ik 2x zoveel normaal kan ik maar 1 broodje kebab op als ik stoned ben wel 3 of 4!

dus gewoon meer blowen dan ga je ook meer eten

Gr ganjaman :stoned:
Klik om te vergroten...

Of je bent een uitzondering of je zit nog niet zo lang aan de wiet of je blowt minder als je lijkt aan te geven.
G
Ganjaman90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik een joint rook eet ik 2x zoveel normaal kan ik maar 1 broodje kebab op als ik stoned ben wel 3 of 4!

dus gewoon meer blowen dan ga je ook meer eten

Gr ganjaman :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Valt me mee dat ik geen tientonner ben, zoveel dat ik eet als ik heb geblowd.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belgonx: je neemt de woorden uit me mond
de vreetkick verdwijnt net als de lachkicks verdwijnen
:)
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Mja, ik eet idd heel onregelmatig, smorgens eet ik eigenlijk nooit (want dan slaap ik nog) smiddags eet ik soms ook niet .. Altijd het avondeten dat ik eet. Maar idd, misschien zal het wel daardoor komen, ik zal is proberen wat regelmatiger te eten, is het echt verplicht om smorgens ook te eten? Of is middag + avondeten goed genoeg?
Klik om te vergroten...
zelde hier, vanaf een uurtje of avondeten is mn maag een groot gat bijna, alles kan dr in :mrgreen:
ook vaak midden in de nacht gewoon bord eten maken, heerlijk :hearteyes:
alleen in de ochten en middag, geen hap door mn keel
tijdens blowen eet ik ook niet, alleen soms wat snoep ofzo, maar geen echt eten, zelfs geen koekje, wel drinken, drink dan zo paar liter weg
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddoboy zei:
Belgonx: je neemt de woorden uit me mond
de vreetkick verdwijnt net als de lachkicks verdwijnen
:)
Klik om te vergroten...
Idd, helpt toch geen moer om meer te blowen. Kword er alleen maar schever van, mijn maag mag dan wel grommen of rare geluiden maken, maar de vreetkick of zin in eten hebben is er niet.
Maar tegenwoordig lukt het al te eten zonder moeite. :wave:
Het blowgedrag is wel nog steeds hetzelfde .. maja! 2 jointen de dag en met een joint doe ik toch uren over.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
Osi` zei:
Kvroeg me af of ik niet de enige ben met eetproblemen.
Ik krijg met moeite een boterham in mijn mond of een warme maaltijd de laatste tijden .. En als ik dan smiddags nen sandwich of 3 eet en savonds 1 bord ofzo, heb ik vaak het gevoel dat ik moet kotsen. Zeer irritant eigenlijk.
Klik om te vergroten...

heb net hetzelfde ,soms.. troost je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."