BelgonX zei:
Heb net hetzelfde probleem als jou gehad waardoor ik echt lichamelijk niets meer voorstelde. Ik weet niet of je er ebsef van hebt maar zo een hele dag niets eten en alleen blowen is echt niet goed voor je lichaam. Je leeft op je reserves en breekt gewoon je spiermassa af. Daarvan kan je over het algemeen 'moe' van worden. Door wiet te roken voor het slapen heb je trouwens ook een minder effectieve slaap en dus minder energy charge van je lichaam. Misschien een oorzaak waarom je niet wakker raakt voor 12 uur? Ik ben begonnen met elke dag een dikke vitamine pil te nemen en een Knorr vie (50%groente en fruit van de dag, zegge ze :P ). Ik neem deze 's morgens en volgens mij helpt het ook wel je systeem wat op gang te brengen en dat brengt honger met zich mee. Verder ben ik gaan sporten en veel. Van sporten krijg je honger en dat is dan ook weer mooi meegenomen

. Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt

. Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed

. Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo...
Edit: Is btw zo waar wat je zegt. Vroeger had ik ook altijd boefkicks van wiet maar als je dan eenmaal op lange regelmatige basis wiet gaat roken dan verdwijnt het gewoon. Je jointe wordt je maaltijd om het zo te zeggen. Freaky shit.... Boefkicks komen wel terug als je wat meer casual gaat blowen(toch wel dagelijks maar 's avonds )

.
Bizar dat je dan minder effectieve slaap zou hebben. Ik blow alleen in de avond, en ik word dan altijd onwijs uitgerust en ontspannen wakker ( maar misch dat t komt omdat ik gewoon veel energie heb en zonder blowen misch 5-6 uur zou kunnen slapen ).
Ik ben al n hele tijd met mn studie gestopt, en in t begin blowde ik de hele dag. Werd ik onwijs moe en loom van. Inmiddels blow ik alleen maar in de avond, en overdag eet ik onwijs goed ( ontbijt : brinta, lunch : bruin brood etc, savonds een volledige maaltijd en natuurlijk fruit ) en verder fitness ik elke dag ( elke dag joggen heb ik net niet genoeg discipline voor ).
T kostte wel wat moeite en discipline in t begin, maar doordat ik merkte dat k fitter en energievoller werd heb ik t volgehouden en is t inmiddels zit t in mn dagelijkse leven.
De grootste voordeel vond ik trouwens dat omdat ik alleen maar savonds blowde, ik echt meer van mn hasj ging genieten.
Ik mis t trouwens totaal niet, de hele dag blowen. Het voelt juist nu meer in balans dan ooit. Ben je tenminste overdag met je hoofd r bij.
&wat belgonX zei idd :
Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo...