Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseet problemen

eet problemen

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ontbijten is het belangrijkste eet moment van de dag en als je het echt goed wil doen na acht uur 's avonds geen grote maaltijden meer eten.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
aangezien het in het coffeeshop gedeelte staat, ga ik er van uit dat het over wiet gaat

bij wiet heb ik juist heel veel honger :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kvroeg me af of ik niet de enige ben met eetproblemen.
Ik krijg met moeite een boterham in mijn mond of een warme maaltijd de laatste tijden .. En als ik dan smiddags nen sandwich of 3 eet en savonds 1 bord ofzo, heb ik vaak het gevoel dat ik moet kotsen. Zeer irritant eigenlijk.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:openmouth:

Als ik een jointje gerookt heb blijf ik gwn vreten en honger hebben! :openmouth:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja hoor, ik blow voornamelijk daarom dat deze thread hier ook staat.
Vroeger had ik ook hopen honger enal, maar de laatste tijd als ik paf hoef ik echt ook niets te eten en zelf als ik ook niet paf (zoals vandaag al 3 dagen niets) gaat het ook niet zo goed.

Was ik maar zoals jullie! :(
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#6
vage shit, mijn zus lacht me altijd uit als ik 's avonds om 12 uur 8 boterhammen sandwichspread eet :P

(na een jointje)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
hm heb ik wel een keer,
maar is nog niet echt een eet probleem volgens mij.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dit soms ook, kan het zijn dat je een aantal dagen niet tot vrij weinig en onregelmatig hebt gegeten?
bij mij was dit het geval en ik had smorgens en smiddags dan ook niet echt behoefte om te eten en als ik s'avonds wat at was het met moeite en ik werd er ook even misselijk van (een uurtje na het eten).
hetgeen wat bij mij hielp was gewoon 3 keer per dag proberen te eten en telkens op hetzelfde tijdstip zodat je bioritme terug kwam.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mja, ik eet idd heel onregelmatig, smorgens eet ik eigenlijk nooit (want dan slaap ik nog) smiddags eet ik soms ook niet .. Altijd het avondeten dat ik eet. Maar idd, misschien zal het wel daardoor komen, ik zal is proberen wat regelmatiger te eten, is het echt verplicht om smorgens ook te eten? Of is middag + avondeten goed genoeg?
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad ik eet ook bijna alleen 's avonds en dan krijg je gwn eet problemen want je maag zeg maar verkleint en dan wordt het moeilijker om iets te eten op andere tijdstippen dan 's avonds.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kimmerd zei:
inderdaad ik eet ook bijna alleen 's avonds en dan krijg je gwn eet problemen want je maag zeg maar verkleint en dan wordt het moeilijker om iets te eten op andere tijdstippen dan 's avonds.
Klik om te vergroten...
Oké! Merci, hopelijk werkt het! :grin:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Kimmerd zei:
inderdaad ik eet ook bijna alleen 's avonds en dan krijg je gwn eet problemen want je maag zeg maar verkleint en dan wordt het moeilijker om iets te eten op andere tijdstippen dan 's avonds.
Klik om te vergroten...
Oké! Merci, hopelijk werkt het! :grin:
Klik om te vergroten...

ja , je maag moet gwn weer wennen aan je eet gewoontes,
dus je moet jezelf zeg maar echt dwingen om iets te eten.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gezond slaapritme aannemen (smorgens dus al uit je bed) en beginnen met iets licht verteerbaars.. Hele dag door gewoon kleine beetjes eten :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Gezond slaapritme aannemen (smorgens dus al uit je bed) en beginnen met iets licht verteerbaars.. Hele dag door gewoon kleine beetjes eten :)
Klik om te vergroten...
inderdaad , ookal doe je een uur aan 1 boterham , doe hem in kleine stukjes , en drink er best ook wat water fzo bij .
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad, regelmaat is belangrijk met goed eten.

Ik móet ook aankomen, maar het is echt heel moeilijk (aankomen schijnt moeilijker te zijn dan afvallen).

Als je een lui leven hebt (lees: laat gaan slapen, overdag weinig doen) dan verandert je eetpatroon ook, in negatieve zin. Als je laat opstaat skip je je ontbijt ook vaak (wat ik dan doe ik rond 1 uur ontbijt nemen, rond 3 of 4 uur nog iets eten wat voor lunch door kan gaan en dan wat later avondeten).

Als je een dag niks doet gaat je eetlust ook wel. Als je wat meer dingen gaat doen komt die honger ook vanzelf.

Ook drinken stimuleert hongergevoelens. Zorg dat je 1.5 liter vocht per dag drinkt!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Delirium zei:
Inderdaad, regelmaat is belangrijk met goed eten.

Ik móet ook aankomen, maar het is echt heel moeilijk (aankomen schijnt moeilijker te zijn dan afvallen).

Als je een lui leven hebt (lees: laat gaan slapen, overdag weinig doen) dan verandert je eetpatroon ook, in negatieve zin. Als je laat opstaat skip je je ontbijt ook vaak (wat ik dan doe ik rond 1 uur ontbijt nemen, rond 3 of 4 uur nog iets eten wat voor lunch door kan gaan en dan wat later avondeten).

Als je een dag niks doet gaat je eetlust ook wel. Als je wat meer dingen gaat doen komt die honger ook vanzelf.

Ook drinken stimuleert hongergevoelens. Zorg dat je 1.5 liter vocht per dag drinkt!
Klik om te vergroten...

En het liefst drink je nog ietsje meer? :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Osi` zei:
Mja, ik eet idd heel onregelmatig, smorgens eet ik eigenlijk nooit (want dan slaap ik nog) smiddags eet ik soms ook niet .. Altijd het avondeten dat ik eet. Maar idd, misschien zal het wel daardoor komen, ik zal is proberen wat regelmatiger te eten, is het echt verplicht om smorgens ook te eten? Of is middag + avondeten goed genoeg?
Klik om te vergroten...

nou bij mij is het echt wel nodig om smorgens te eten en een regelmaat in men eetpatroon te hebben dat wil dus zeggen ontbijt tussen 08-0900 middageten tussen 12-1300 en avondeten tussen 18-1900
als je dat 3 dagen aanhoudt is het vanzelf weer over. eet smorgens geen boterhammen maar iets lekker zoals ei of worst of smoskes of ... dat gaat er beter in.
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hype zei:
vage shit, mijn zus lacht me altijd uit als ik 's avonds om 12 uur 8 boterhammen sandwichspread eet :P

(na een jointje)
Klik om te vergroten...

haha ik heb dit ook altijd, ik begin met mijn ontbijt om 3 uur smiddags om 7 uur avond eten en dan wanneer ik thuis kom eet ik de hele kast leeg en begin nog te koken ook :grin: :hearteyes:
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb net hetzelfde probleem als jou gehad waardoor ik echt lichamelijk niets meer voorstelde. Ik weet niet of je er ebsef van hebt maar zo een hele dag niets eten en alleen blowen is echt niet goed voor je lichaam. Je leeft op je reserves en breekt gewoon je spiermassa af. Daarvan kan je over het algemeen 'moe' van worden. Door wiet te roken voor het slapen heb je trouwens ook een minder effectieve slaap en dus minder energy charge van je lichaam. Misschien een oorzaak waarom je niet wakker raakt voor 12 uur? Ik ben begonnen met elke dag een dikke vitamine pil te nemen en een Knorr vie (50%groente en fruit van de dag, zegge ze :P ). Ik neem deze 's morgens en volgens mij helpt het ook wel je systeem wat op gang te brengen en dat brengt honger met zich mee. Verder ben ik gaan sporten en veel. Van sporten krijg je honger en dat is dan ook weer mooi meegenomen :mrgreen: . Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt :stoned: . Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed :stoned: . Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo... :)

Edit: Is btw zo waar wat je zegt. Vroeger had ik ook altijd boefkicks van wiet maar als je dan eenmaal op lange regelmatige basis wiet gaat roken dan verdwijnt het gewoon. Je jointe wordt je maaltijd om het zo te zeggen. Freaky shit.... Boefkicks komen wel terug als je wat meer casual gaat blowen(toch wel dagelijks maar 's avonds ) :stoned: .
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
eetproblem ik bik me suf als ik heb geblowd ben door het blowen van de 80 naar de 90 gegaan van al dat snaaien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."