#1
ontbijten is het belangrijkste eet moment van de dag en als je het echt goed wil doen na acht uur 's avonds geen grote maaltijden meer eten.
Oké! Merci, hopelijk werkt het!Kimmerd zei:inderdaad ik eet ook bijna alleen 's avonds en dan krijg je gwn eet problemen want je maag zeg maar verkleint en dan wordt het moeilijker om iets te eten op andere tijdstippen dan 's avonds.
Osi` zei:Oké! Merci, hopelijk werkt het!Kimmerd zei:inderdaad ik eet ook bijna alleen 's avonds en dan krijg je gwn eet problemen want je maag zeg maar verkleint en dan wordt het moeilijker om iets te eten op andere tijdstippen dan 's avonds.![]()
inderdaad , ookal doe je een uur aan 1 boterham , doe hem in kleine stukjes , en drink er best ook wat water fzo bij .SpacingBen zei:Gezond slaapritme aannemen (smorgens dus al uit je bed) en beginnen met iets licht verteerbaars.. Hele dag door gewoon kleine beetjes eten![]()
Delirium zei:Inderdaad, regelmaat is belangrijk met goed eten.
Ik móet ook aankomen, maar het is echt heel moeilijk (aankomen schijnt moeilijker te zijn dan afvallen).
Als je een lui leven hebt (lees: laat gaan slapen, overdag weinig doen) dan verandert je eetpatroon ook, in negatieve zin. Als je laat opstaat skip je je ontbijt ook vaak (wat ik dan doe ik rond 1 uur ontbijt nemen, rond 3 of 4 uur nog iets eten wat voor lunch door kan gaan en dan wat later avondeten).
Als je een dag niks doet gaat je eetlust ook wel. Als je wat meer dingen gaat doen komt die honger ook vanzelf.
Ook drinken stimuleert hongergevoelens. Zorg dat je 1.5 liter vocht per dag drinkt!
Osi` zei:Mja, ik eet idd heel onregelmatig, smorgens eet ik eigenlijk nooit (want dan slaap ik nog) smiddags eet ik soms ook niet .. Altijd het avondeten dat ik eet. Maar idd, misschien zal het wel daardoor komen, ik zal is proberen wat regelmatiger te eten, is het echt verplicht om smorgens ook te eten? Of is middag + avondeten goed genoeg?
Hype zei:vage shit, mijn zus lacht me altijd uit als ik 's avonds om 12 uur 8 boterhammen sandwichspread eet :P
(na een jointje)
. Verder ben ik op vaste uren op de dag mijn jointje(s) gaan rollen. Dus niet 'wake and bake' of juist na de middag. Nee ik liet het gewoon voor late namiddag of 's avonds, is eens zo gezellig en werkt de wiet nog optimaal in tegestelling als je heel de dag door rookt
. Probeer verder zeker altijd 'smorgens te eten. Een botherham krijg ik er in de vroege uurtjes ook niet door maar Smacks ofzo wel en brengt weer je systeem op gang en geeft je meer honger en energie. Probeer 10.00 - 16.00 uurtjes te nemen, een mandarijn ofzo. Eet verder gewoon goed en probeer wat actief te zijn en je bioritme terug wat in balans te brengen. Het leven is zoveel mooier dan en jointjes eens zo goed
. Zijn gewoon tips, geen levenspreek ofzo...
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."