#1
Het kan best wel zijn dat je er gewoon even niet meer tegen kan. In m'n eigen omgeving, met echt die-hard blowers, komt dat bij sommige mensen wel 'ns voor. Vaak vooral als ze zich geestelijk niet optimaal voelen en dan krijgt de wiet een vervelend effect. Gewoon even een poosje stoppen.
Er gaan altijd wel geruchten dat er substanties over coffeeshop wiet wordt gespoten, maar wat daar van waar is...
Er gaan altijd wel geruchten dat er substanties over coffeeshop wiet wordt gespoten, maar wat daar van waar is...
