#1
Haha, kutterdekut! DAT programma, DAT meisje.. ![:flushed:]()
jcutter123 zei:Ik blow en heb juist hele grote polsen![]()
denk dat het wel voorkomt, maar dat het niet in directe zin met blowen te maken heefthenkie84 zei:TheMystic (van dit forum) was er supergoed in, gleed 6 meter ofzo van de trap op dat ding staand
Purple haze zei:Alleen mensen die op hun 13de beginnen met blowen krijgen dat.........

wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

033Amnesia zei:Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?
OFZO..weet ik veel ik ben fucking stonedwat een domme vraag eigenlijk - rustigg
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."