Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDunne polsen door veel blowen?

Dunne polsen door veel blowen?

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, kutterdekut! DAT programma, DAT meisje.. :flushed:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha. Ik had trouwens vrij dunne polsen, totdat ik afgelopen weekend surfend op een verkeersbord een trap afging; sinds die smak die ik beneden komend maakte zijn ze wel wat dikker. Maar dat zal wel weer weggaan :(
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha..fantastisch.. jij begeeft je helemaal op mijn niveau van humor en acties van vroegah!..
als je ouders nogeens het huis uit zijn, koop dan samen met je vrienden eens wat van dat zwarte zeil bij een tuincentrum.. leg matrassen over de trap, leg het zeil vanaf de douche, over de matrassen, richting de voordeur naar buiten, vastplakken ... douche aan.. en woooooeeeei :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha oe klinkt chill. Alleen deden we dit om 2 uur 's nachts ofzo, ergens in de stad. TheMystic (van dit forum) was er supergoed in, gleed 6 meter ofzo van de trap op dat ding staand, ik deed het 1x half en smakte toen :)
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
ah tuurlijk...verkeersbord..buiten in stad ..lol..duh..dat krijg je ervan als je direct bij wakker worden berichten gaat lopen schrijven :wink: ..en ik denk dat ik iets te vaak in studentenhuizen heb rond gehangen (die houden er veelal van die verkeersbord verzamelingenop na:wink:

maar staand..au..dan vraag je dr ook om hè..:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Ik blow en heb juist hele grote polsen :)
Klik om te vergroten...

Die van hem worden niet dik of dun, die worden gewoon groot :beer:

Ik vind het wel een comische stelling opzich, heb zelf ook dunne polsen, en blow ook al vanaf mijn 13e, maar heb ik altijd al gehad ook ervoor, en ben verder ook niet echt dik dus om nou te zeggen dat het van het blowen komt... Verder zeker niet alle mensen die blowen hebben dunne polsen, want heb vaak genoeg dikke mensen zien blowen :beer: denk dat het wel voorkomt, maar dat het niet in directe zin met blowen te maken heeft
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
henkie84 zei:
TheMystic (van dit forum) was er supergoed in, gleed 6 meter ofzo van de trap op dat ding staand
Klik om te vergroten...

Ik zie m gaan :grin: dit moet je posten in het letsel door drugs topic
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Purple haze zei:
Alleen mensen die op hun 13de beginnen met blowen krijgen dat.........
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb mn hele leven al dunne polsen,,( zover ik me kan herineren)
het lijkt me niet dat dat door het blowen komt,,zou betekenen voor de mensen die voor vaderland wegblowen geen polsen meer over houden,,,( mischien iets voor emo's?)
maar nee,,lijkt me niet.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey mensen,

M'n broer zei laatst dat mensen die veel smoken, altijd hele dunne polsen hebben. Ik zeg van mezelf datk echt gespierd gebouwd ben, en alsk naar m'n arm kijk zie ik ook gewoon gespierde onderarm maar van die dunne polsjes..

Ik ben 16 jaar en smoke vanaf m'n 13 ofzo.. weet iemand of dit er iets mee heeft te maken ofzo?

peace :stoned:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mi niet tog, waarom zouden je polsen daar dunner van worden..
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik denk niet dat wiet roken in verband staat met het dikte van het bot, dus lijkt me onwaarschijnlijk ._.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze worden dunner zodat je ze makkelijker door kan snijden als je helemaal paranoïde wordt van de wiet!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet je meer rukken, worden ze weer dikker

:beer:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor :wink: kan me echt niet voorstellen dat blowen duisentveel invloed heeft op de ontwikkeling van je polsen :tongueout:

Edit: Je drinkt vanaf je 13e elk weekend? Ik zou me meer zorgen maken over de ontwikkeling van je hersencellen dan over je polsen..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm ik heb dit ook en ik blow ook al zo'n 3-4 jaar..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik blow en heb juist hele grote polsen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
033Amnesia zei:
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
Klik om te vergroten...

Lol, zoek 1 keer op google en je word doodgegooid met informatie over de belemmering van de groei door alcohol en thc...
Als je vanaf je 13e ieder weekend drink, zal je groei inderdaad erg worden afgeremd en blijf je dus een lekker klein ventje geestelijk en lichamelijk. Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ignorance is bliss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."