Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDunne polsen door veel blowen?

Dunne polsen door veel blowen?

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tuig uit regio Amersfoort moet ook gewoon niet zoveel blowen! Zeker niet als je zo jong bent! :angry:

:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
..drugs maken voor DF?
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk dat je dunne polsen hebt omdat je wiet altijd besprenkeld is geweest met lsd en crack.... :stoned: :P

volgens mij heeft t er geen reet mee te maken. behalve als je posl net zo breed is als de breedte van een gold vloeitje.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
pipoxyz zei:
..drugs maken voor DF?
Klik om te vergroten...
Dan heb ik in 1 dag drugs klaar voor een week.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
pipoxyz zei:
..drugs maken voor DF?
Klik om te vergroten...
Dan heb ik in 1 dag drugs klaar voor een week.
Klik om te vergroten...
tja..J...
cutter... je naam zegt het al..
zo kan ik ook van 1 gram versneden speed genoeg coke maken voor het hele forum :wink:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Ik ben een Endo :hearteyes:
Wel eentje die zich terminste druk maakt om zijn bf% :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik ben grotendeels ecto :( maar gelukkig niet zo extreem. was liever een pure meso! :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter123 zei:
Het houd je emotionele ontwikkeling tegen toch? Ik weet niet of je die meisje van die afkick programma van bnn nog kan herinneren?
Klik om te vergroten...

wiet veroorzaakt geen hersenschade,..door ervaringen zou je evt je eq waarschijnlijk wel negatief kunnen beinvloeden.
wat mij wel waarschijnlijker lijkt, is dat de kans op het oplopen van sociale achterstand groter wordt.
In mijn geval werkte het echter toch wel omgekeert.. ik was een social outcast op de basisschool, en doordat ik met blowen in aanraking kwam, werd ik ook in een bruizend sociaal leven getrokken.

*ff snel getest hoe zon emotioneel wrak ik ben na bijna 19 jaar te hebben geblowt, maar volgens de test hier http://www.123test.nl/eq-test/index.php scoor ik nogsteeds prima gemiddeld :)

ow...en ik heb ook stevige polsen :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet heeft negatieve invloed op mijn geheugen, concentratie, eq en woordenschat. Man o man, wat verlang ik weer naar een lekker rustig ontspannen moment met een pure joint in mijn mond :hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik blow bijna elke dag ik heb polsen als boomstammen :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
^Net als je cock zeker :rolleyes:
:mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
[SF] Safiertje zei:
Moet je meer rukken, worden ze weer dikker

:beer:
Klik om te vergroten...

try it zou ik zeggen :tongueout:

maar on-topic heb nog nergens gehoord of gelezen dat je van wiet blowen dunne polsen krijgt .
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter123 zei:
^Net als je cock zeker :rolleyes:
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:beer:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
033Amnesia zei:
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
Klik om te vergroten...

Lol, zoek 1 keer op google en je word doodgegooid met informatie over de belemmering van de groei door alcohol en thc...
Als je vanaf je 13e ieder weekend drink, zal je groei inderdaad erg worden afgeremd en blijf je dus een lekker klein ventje geestelijk en lichamelijk. Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
Klik om te vergroten...

Haha ik weet de gevolgen van veel drinken en blowen zelf ook wel, kom me niet vertellen wat ik wel/niet zou doen, zo kan je dit hele forum afgaan, waarvan 90% waarschijnlijk nog een stuk erger dan mij is in drugsgebruik :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelukkig is elk gebruik teveel gebruik dus maakt dat verder geen hol uit! :beer:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#15
WAt een onzin :beer:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
033Amnesia zei:
Oom Klaas zei:
033Amnesia zei:
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
Klik om te vergroten...

...... Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
Klik om te vergroten...

Haha ik weet de gevolgen van veel drinken en blowen zelf ook wel, kom me niet vertellen wat ik wel/niet zou doen, zo kan je dit hele forum afgaan, waarvan 90% waarschijnlijk nog een stuk erger dan mij is in drugsgebruik :wave:
Klik om te vergroten...
oja?..dus jij weet het OOK wel?... want ome klaas lult namelijk een kilometer uit zn nek.. :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha. Ik had trouwens vrij dunne polsen, totdat ik afgelopen weekend surfend op een verkeersbord een trap afging; sinds die smak die ik beneden komend maakte zijn ze wel wat dikker. Maar dat zal wel weer weggaan :(
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahaha..fantastisch.. jij begeeft je helemaal op mijn niveau van humor en acties van vroegah!..
als je ouders nogeens het huis uit zijn, koop dan samen met je vrienden eens wat van dat zwarte zeil bij een tuincentrum.. leg matrassen over de trap, leg het zeil vanaf de douche, over de matrassen, richting de voordeur naar buiten, vastplakken ... douche aan.. en woooooeeeei :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha oe klinkt chill. Alleen deden we dit om 2 uur 's nachts ofzo, ergens in de stad. TheMystic (van dit forum) was er supergoed in, gleed 6 meter ofzo van de trap op dat ding staand, ik deed het 1x half en smakte toen :)
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
ah tuurlijk...verkeersbord..buiten in stad ..lol..duh..dat krijg je ervan als je direct bij wakker worden berichten gaat lopen schrijven :wink: ..en ik denk dat ik iets te vaak in studentenhuizen heb rond gehangen (die houden er veelal van die verkeersbord verzamelingenop na:wink:

maar staand..au..dan vraag je dr ook om hè..:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."