Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat bij de wiet te gooien

Wat bij de wiet te gooien

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ThaReaper zei:
- Chuck Norris (geen idee hoe maar ik wil Ownage!)
Klik om te vergroten...

laat me raden, jij speelt world of warcraft :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT jointje met wiet..?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik deed er wel eens jasmijnbloesem bij( te koop bij reformzaakjes als thee) maar dan niet de thee, de pure jasmijnbloesem. weet niet of t erg schadelijk is voor de longen, maar t geeft wat aparts.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Opium biatch! :rock:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een weekje stoppen? :)
En als ik een nachtje ben gaan stappen met veel drank van doen, en ik rook me de ochtend erna een jointje voel ik toch even terug de drank draaien.

Al bij al, ik heb nieuwe voornemens, ik rook enkel nog zelfkweek. Dan ga je zowiezo zuiniger zijn, en ga je meer respect krijgen voor het groene waar.
Cannabis is een nuttig kruid, maar de commercialiteit er rond is mij het gewoon niet meer waard.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien wat catmint erbij? geeft waarschijnlijk niet zoveel effect als je het rookt.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok ik heb ondertussen al 6 jaar ervaring met blowen.
Ik heb zowel wiet als hasj gerookt en begin 't nu toch wel een beetje "gewoontjes" te vinden.

Daarom de vraag.. wat kan ik goed bij de wiet/hasj gooien om t wat lekkerder/leuker te maken?
Verder is dit misschien ook leuk voor andere (beginnende) blowers om eens wat anders te hebben.

Te testen/Uitgetest:
- Menthol peuken/shag - Best lekker en fris
- Black Devil (vanillepeuk) - vrij weinig effect maar vanille zit ook in de vloei
- Chocolade Vlokken
- Thijm
- Passiebloem
- Salvia
- Vliegenzwam
- lion's tale/wild dagga
- Chuck Norris (geen idee hoe maar ik wil Ownage!)
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
helemaal niks. rook puur dan zie je wat je 6 jaar lang hebt gemist.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat gedroogde paddos'!
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Puur rook ik al zovaak.. voornamelijk blunts gaat geen shag in
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke, zo hoort het. dat is het 'echte' effect van cannabis.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gaat mij bij deze niet zozeer om het echte effect maar een ander effect.. miss eens een keer salvia bladeren er bij gooien?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom bij de wiet. ?
Rook dan gewoon salvia.
Als blowen saai word kun je misschien beter er even mee stoppen :)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kunt misschien wat gedroogde vliegenzwam met je wiet mixen. Schijnt een soort euforisch/gemoedelijk effect te geven. Ga het zelf ook proberen, maar pas als dr weer verse vliegenzwammetjes groeien :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
of probeer eens lion's tale/wild dagga erbij te doen. Geeft een ander soort high vind ik. De smaak gaat wel iets achteruit vind ik. Maar tis anders, en wel es de moeite op te proberen als je zin hebt in verandering...

Salvia met wiet kan ook, ander smaakje, dunno of het extra effect geeft. Maar kan je doen om je salvia tolerantie wat omlaag te krijgen :)

Peace!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.


Salvia extract in een blow heeft geen zin, bladeren daar in tegen voor me gevoel wel. Geeft een iets ander soort high, maar kon ook placebo zijn. De smaak wordt wel zoiezo lekkerder :stoned:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#17
smaakkruiden speciaal om te roken weet ff de naam niet meer maar dat is wel lekker.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha nja ik heb iig een aantal tips :mrgreen:
en vulling voor drbij

Had ook van iemand gehoord dat je nootmuskaat of thijm er bij kan gooien.. iemand ervaring mee?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#19
space scientist zei:
dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.


Salvia extract in een blow heeft geen zin, bladeren daar in tegen voor me gevoel wel. Geeft een iets ander soort high, maar kon ook placebo zijn. De smaak wordt wel zoiezo lekkerder :stoned:
Klik om te vergroten...

Passiebloem!!! 4LIFE! Volgens mij versterkt het alleen paddo's en dergelijke substanties die met mao-remmers zoals passiebloem opeens harder werken. Wiet dacht ik niet, maar wel lekker.
Vooral als je paddo's hebt genuttigd is een passiebloem wiet jointje hemels.

Maar pas op: "Passiebloem, de gay-drugsverslaving!"
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#20
nee maar wel kruidnagel.. daar bestaan ook peuken van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."