#1
misschien wat catmint erbij? geeft waarschijnlijk niet zoveel effect als je het rookt.

space scientist zei:dacht dat je er passiebloem bij kon doen om het te versterken, weet het alleen niet zeker meer.
Salvia extract in een blow heeft geen zin, bladeren daar in tegen voor me gevoel wel. Geeft een iets ander soort high, maar kon ook placebo zijn. De smaak wordt wel zoiezo lekkerder![]()

ik ga gewoon van alles proberen en ik post de resultaten hier
Inderdaad, voor mij wordt het niet saai want ik doe het bijna nooit.Wacky zei:Als blowen saai word kun je misschien beter er even mee stoppen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."