Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeed in Spanje :stoned:

Weed in Spanje :stoned:

30 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik neem wel wat mee..
maar ze gaan geen auto controleren met een ouder en 3 kinders en hun vakantiespullen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Melanie1 zei:
ik neem wel wat mee..
maar ze gaan geen auto controleren met een ouder en 3 kinders en hun vakantiespullen
Klik om te vergroten...

Die kans zal inderdaad minder groot zijn. Maargoed bij een algemene controle, waar veel mensen van de weg afgehaald worden voor een controle zal ook een gezin gecontroleerd kunnen worden. Maargoed, volgens mij valt het best wel mee met die grote drugscontroles in frankrijk / spanje etc. Als je nu nog oppast dat je geen ongeluk krijgt en daardoor je auto wordt gecontroleerd, dan is de kans vrij aannemelijk dat je van je eigen weed een lekker jointje kunt draaien op het balkon van het hotel
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Melanie1 zei:
ik neem wel wat mee..
maar ze gaan geen auto controleren met een ouder en 3 kinders en hun vakantiespullen
Klik om te vergroten...

Die kans zal inderdaad minder groot zijn. Maargoed bij een algemene controle, waar veel mensen van de weg afgehaald worden voor een controle zal ook een gezin gecontroleerd kunnen worden. Maargoed, volgens mij valt het best wel mee met die grote drugscontroles in frankrijk / spanje etc. Als je nu nog oppast dat je geen ongeluk krijgt en daardoor je auto wordt gecontroleerd, dan is de kans vrij aannemelijk dat je van je eigen weed een lekker jointje kunt draaien op het balkon van het hotel
Klik om te vergroten...

inderdaad :P
ik denk dat ik gewoon daar wel wat koop aangezien onze camping een typische nederlandse jongerencamping is dus er zal vast wel wat te krijgen zijn :P
en als ik toch besluit iets mee te nemen.. We zijn nog nooit gecontroleerd en ik denk dat het dit jaar ook niet zo zal zijn
stoned zijn op het strand zal wel relaxed zijn denk ik..
ik wil vakantieeee
I
I Hate mondaysLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga elk jaar met de bus naar barcelona.
en ik steek m'n weed in een paddodoosje tussen de zetel van de persoon die voor mij zit mischien gemeen maarja
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben 2 weken geleden in spanje geweest in het plaatsje beneficio. een dorpje in de bergen met 300 inwoner van wel 70 of meer verschillende nationaliteiten. er zijn geen regels, geen hogere machten iedereen leeft samen in harmonie. iedereen verbouwt zijn eigen groenten en wiet en maken hun eigen brood. daar kostte 1 gram 3,30 en was enorm sterke wiet. ik heb ook wat hasj op straat gekocht in granada maar dat was troep en duur. met de trein ben ik nog geen enkele keer gecontoleerd. en sowieso ze zoeken meer voor de grote hoeveelheden dan voor eigen gebruik. gewoon in een zakje en dat in een pot pindakaas of jam stoppen.

veel succces.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

I Hate mondays zei:
Ik ga elk jaar met de bus naar barcelona.
en ik steek m'n weed in een paddodoosje tussen de zetel van de persoon die voor mij zit mischien gemeen maarja
Klik om te vergroten...

Waarom houd je die wiet niet gewoon bij je...
Ik zou het alleen meenemen als je 10 gram ofzo meeneemt waarom riskeren om op een klein beetje wiet gepakt te worden anyway! Prop die wiet gewoon in je broekzak WORDT er gecontroleerd haal je de wiet eruit en schuif je onder alle stoelen door.
Of je gooit een plastic tas in de bagage ruimte met wat troep en wiet, wordt je gepakt DAN heb je die tas nog nooit gezien...Word je niet gecontroleeerd heb jij je voorraad:wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Lloret de Mar, begin juli. Het was een grootscheepse controle aan de grens, maar ik weet niet hoevaak ze zulke controles houden.
Klik om te vergroten...

Ik ben vorig jaar ook met de bus naar Lloret gegaan begin juli, nergens geen controle gehad. Overigens was die 18 uur in de bus wel fucking lang, onder invloed van teveel amfetamine :(
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Re:

Napster zei:
I Hate mondays zei:
Ik ga elk jaar met de bus naar barcelona.
en ik steek m'n weed in een paddodoosje tussen de zetel van de persoon die voor mij zit mischien gemeen maarja
Klik om te vergroten...

Waarom houd je die wiet niet gewoon bij je...
Ik zou het alleen meenemen als je 10 gram ofzo meeneemt waarom riskeren om op een klein beetje wiet gepakt te worden anyway! Prop die wiet gewoon in je broekzak WORDT er gecontroleerd haal je de wiet eruit en schuif je onder alle stoelen door.
Of je gooit een plastic tas in de bagage ruimte met wat troep en wiet, wordt je gepakt DAN heb je die tas nog nooit gezien...Word je niet gecontroleeerd heb jij je voorraad:wink:
Klik om te vergroten...

Als je het zou gaat bekijken moet ie +100 gram meenemen voor een vakantie van misschien een weekje.. Maar goed, ik doe altijd:

-Wiet in je wietzakje (Vacuüm, zoals al eerder gezegd werd)
-Inpakken met alluminium-folie, goed stevig. (Alu. folie laat geen geur door)
-Nog 2 lagen eroverheen ( Of meer, ga voor zekerheid)
In een weed case of iets in die richting, eentje die goed sluit, liefst ijzer en dan word je echt niet gepakt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt voor je reis.

Toet toet,
Stoneboot
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
weet iemand trouwens of aluminiumfolie afgaat bij een metaaldetectorpoort op het vliegveld?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Valentijntje zei:
weet iemand trouwens of aluminiumfolie afgaat bij een metaaldetectorpoort op het vliegveld?
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb het al eens gedaan, maar bij mij zat er wel nog een dubbele houten case omheen. Maar daar komen radioactieve stralen prolly toch wel door.. Dus hij zal sowieso wel niet afgaan
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
alu folie is een slecht advies ........is absoluut niet geurvrij.

slechte adviezen leiden naar een enkeltje gevangenis .....

vacuum is oke !

dubbel vacuum nog beter.

strijkzak is the best

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."