#1
Wat een bullshit :P
Als je niet oplet wel. Ik las eens een keer in de krant dat iemand werd aangehouden en bekende dat hij veel wiet bij zich had, toen de politie ging kijken bleek het om spinazie te gaan ofzoiets. haha.cronos zei:wist niet dat er zelfs gesjoemeld word met weed(in tegen stelling tot speed,coke,...)schandalig!!!![]()
. Maarja met die prijzen in de coffeeshop wordt je hier ook vet bezeikt, 10 euro per gram No trouble zei:Ik heb gezegt tegen die Dealer en hij zei "sorry de wiet was wat nat dan smaakt het wat naar een soort bbq"
Hij zegt dus van als je het droogt in papier of zakdoek half uurtje in laten dan is het goed maar
Is dat zoI dont think so :P
Man_in_the_Box zei:"Wiet, het meest veelzijdige stukje drugs, wiet.
Mmm, wiet met bbq-kruiden."
Probeer ook eens om je kipfiletjes te marineren in met ketjap doordrenkte skunkmix, halfuurtje is genoeg. Vervolgens goed om en om garen, en ik raad je aan om tijdens het bakken flink met je neus boven de koekenpan te hangen om de dampen op te snuiven. Even mooi opdienen en klaar is je Skunky Fried Chicken.
http://www.kiprecepten.nl
-spaceman- zei:Man_in_the_Box zei:"Wiet, het meest veelzijdige stukje drugs, wiet.
Mmm, wiet met bbq-kruiden."
Probeer ook eens om je kipfiletjes te marineren in met ketjap doordrenkte skunkmix, halfuurtje is genoeg. Vervolgens goed om en om garen, en ik raad je aan om tijdens het bakken flink met je neus boven de koekenpan te hangen om de dampen op te snuiven. Even mooi opdienen en klaar is je Skunky Fried Chicken.
http://www.kiprecepten.nl
yummy, klinkt goed... misschien iets voor morgen!![]()
Of je gaat gewoon naar de coffeeshop, probleem opgelost.GroningenBlowt zei:als ik al denk dat mijn joint geladen is met bbq kruiden, rook ik niet door. michien een betrouwbare dealer zoeken?? ik heb nooit problemen met de mijne.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."