Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoi

Hoi

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
D.BaronLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, nieuw hier en Belg;

Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden. :confused:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#2
D.Baron zei:
Hoi, nieuw hier en Belg;

Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden. :confused:
Klik om te vergroten...

VOLGENS MIJ HE, zou het wel handig zijn als je erbij schrijft waar je woont in Belgie. Belgie is ook groot namelijk. :openmouth:.
Aan de andere kant, zou het eigenlijk ook niks uitmaken. Ik weet namelijk niet wat je bedoelt met hoeveelheden? Vooral rond deze tijd is er weer aardig wat te krijgen via de buitenkwekers. De shopgangers hoor ik ook niet klagen. Kwaliteit wiet in een shop verschilt (meestal) van dag tot dag als je telkens hetzelfde gaat halen.

En wat is ver rijden voor je?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je krijgt wel steeds minder, hier dan (omgeving Groningen) (0.5/6/7 gram voor 5 euro, meestal 0.6)
De wiet vond ik nooit zo super hier, vergeleken met wat ik gerookt heb uit bv. Amsterdam.

peace
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Belgie is ook groot namelijk, groter dan Nederland zelfs :openmouth:.
Klik om te vergroten...

Wtf?

Oppervlakte Nederland: 41.528 km²
Oppervlakte Belgie: 30.528 km²

...
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#5
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
Klik om te vergroten...
OMG, jij moet ECHT stoppen met dope.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
Klik om te vergroten...


Damn jij bent toch niet een van die mensen die op vakantie het vakantieland op de landkaart niet kan aanwijzen he? Heb me wel doodgelachen toen ik dat zag was zo documentaire over de topografische kennis van de Nederlands 80% kon spanje niet eens aanwijzen:confused:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spanje zou ik wel kunnen aanwijzen hoor jonges. :wink:
Had ik een kaart in de buurt gehad, had wel gezien waar belgie lag.

Verder maakt het me ook eigenlijk totaal niets uit. :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#9
huh? ik dacht ook dat belgie groter was :mrgreen:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jullie spacen 'm
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog meer drugs runners.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Napster zei:
Damn jij bent toch niet een van die mensen die op vakantie het vakantieland op de landkaart niet kan aanwijzen he? Heb me wel doodgelachen toen ik dat zag was zo documentaire over de topografische kennis van de Nederlands 80% kon spanje niet eens aanwijzen:confused:
Klik om te vergroten...

90% of statistics found on the internet are pulled out of someone's arse.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
neem de Autobahn, ga door Duitsland en na een half uurtje rijden een afslag naar Nederland, daar vind je vast een goede shop. de grens coffieshops zijn inderdaad langzaam ontoegankelijk gemaakt, of aan het verdwijnen... waarom in vredesnaam, komt er alleen maar shit in het illegale circuit België binnen.

Als ze nu onze gasten, eens een eerlijke kans geven om ook aan de grens goeie kwaliteit te mogen halen. Een blower haalt toch zijn wiet wel, dan liever in een koffieshop, waar je geen troep krijgt.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo.

Jij bent echt goed in het bedenken van titels voor een topic.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
Klik om te vergroten...

Hahahahaha, jij heb me even goed laten lachen :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kigh zei:
ahahaha xD, omfg.
Ik had toen ik dat schreef het vaste beeld in mijn hoofd van nederland en daaronder meteen zo'n mega land. Maar dat was dus Frankrijk, belgie zit daar nog tussen -.-'.

Excuse me, heb toetsweek en m'n kop is helemaal naar de haaien :wink:. Zal 't ff editen. :flushed:
Klik om te vergroten...

Oei. :stoned:
D
DzSLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd
net als in Belgie, ik word gewoon zot !!
je moet hier al 135euro voor 25gr betalen.
als je er vind!!
weet niemand waar je het nog vindt,
en niet in Nederland. ergens aan kust ofzo ?
XX


D.Baron zei:
Hoi, nieuw hier en Belg;

Ik vroeg me af wat er de laatste tijd gebeurd is met de hoeveelheden /kwaliteit weed in Nederland. Der is bijna niks meer te krijgen of je moet al heel ver rijden. :confused:
Klik om te vergroten...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je zou een retourtje met de trein vanaf de grens kunnen doen, neem dan wel een weekendtas mee, dan zie je er niet uit als een toerist die alleen even wiet komt halen. Of maak er een gezellig weekendje uit van. Een lekkere jonko smoken, de volgende ochtend dan lekker ontbijten in t hotel, en op de weg terug nog even de coffieshops langs. Als er 1 coffeshop is die maximaal 5 gram meegeeft, dan loop je 1 deur naar rechts, voor de volgende koffieshop. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."