misschien een beetje late reactie maar je weet wel hoe je moet draaien ? ( omdat je zei dat je niet zo bekend was)

Jep zeker wel!stevenkeuh zei:ik kan je niet helpen aan een shop in de buurt of ene wegbeschrijving maar ik kan je wel helpen bij de eerste keer een shop betreden!
-Heb ten eerste geen stress...
-Je moet 18J zijn om een shop te mogen betreden
-Het hang van shop tot shop af of je je pasje moet laten zien... als je er wat jonger uit ziet dan 18zal je je pasje waarschijnlijk wel moeten laten zien. Op sommige plaatsen vragen de 'shopguards' je pasje al voor je binnen gaat , bij andere vragen ze je pasje als je iets besteld OF ze vragen je pasje dus gewoonweg niet...
-Je kijk even rustig op de kaart (die bij de betere shops altijd uithangt) en maakt een keuze , de betere shops staan ook altijd open voor wat uitleg...
Je zegt dus bv " 2gr bubble gumm' , je betaald , en kan weer naar huis als je niet wil smoken in de shop.
-Het maximale dat een shop per klant per dag mag verkopen is 5Gr
Een shop bezoeken is best relax , ik vertel mij eerste keer...
Ik was net 1dagje 18 en besloot om naar eindhoven te keren (the pink)
Bij de shop aangekomen hield de portier me even tegen voor mijn pasje, vervolgens gaf ik het hem en hij bekeek het nauwkeurig.
Daarna keek hij me smilend aan en zij "Welkom in onze wereld" en ik ging binnen ...
Zoals je kan horen gaat het er meestal erg relax aan toe...
Ik hoop dat je hier wat mee bent?
Succes!
stevenkeuh zei:-Het hang van shop tot shop af of je je pasje moet laten zien... als je er wat jonger uit ziet dan 18zal je je pasje waarschijnlijk wel moeten laten zien. Op sommige plaatsen vragen de 'shopguards' je pasje al voor je binnen gaat , bij andere vragen ze je pasje als je iets besteld OF ze vragen je pasje dus gewoonweg niet...
-Het maximale dat een shop per klant per dag mag verkopen is 5Gr
Een shop bezoeken is best relax , ik vertel mij eerste keer...
Ik was net 1dagje 18 en besloot om naar eindhoven te keren (the pink)
Bij de shop aangekomen hield de portier me even tegen voor mijn pasje, vervolgens gaf ik het hem en hij bekeek het nauwkeurig.
Daarna keek hij me smilend aan en zij "Welkom in onze wereld" en ik ging binnen ...
Zoals je kan horen gaat het er meestal erg relax aan toe...
Ik hoop dat je hier wat mee bent?
Succes!
we gaan waarschijnlijk zo doen:stevenkeuh zei:even vertellen dat je je vriend beter niet in het zicht van de shop brengt , ik heb eerder meegemaakt dat ik een 17jarige meenam , ze zijn pasje vroegen en ons er BEIDE uit zette !
dus let daar even mee op![]()
okstevenkeuh zei:dit kan , maar euuh 5gr is al heel wat hoor , gemiddeld betaal je hiervoor 35euro tot 50 euro.
Het is mischien toch beter dat jou vriend niet in het zicht komt van de shop , als de eigenaars zien dat er een jonge knul staat te wachten op zijn meerderjarige vriend , zullen ze snel de link leggen -> doorverkoop![]()
aightloadrunner zei:koop geen grammen, maar zeg
"mag ik een tientje afghaan? of wat heb je in de aanbieding? "
(toen ik de eerste keer "één gram hasj, aub" bestelde werd ik zo vreemd aangekeken)
ja vwala!Kigh zei:Afghaan is hasj.
Maar loadrunner, dat komt op de shop aan.
We hebben hier in de buurt shops die al in zakjes hebben, dus dan zegje gewoon: mag ik een zakje white widow.
Maar we hebben ook shops waar ze het voor je afwegen, maar daar bestel je ook gewoon in grammen omdat niet elke wiet een tientje kost enz.
Hebje haze voor 11.50 't gram, ga je niet zeggen, mag ik 23 euro Devil's Hill aub?
Maar wietje, over zoiets moet jeje eigenlijk geen grote zorgen maken als je toch 18 bent en, buiten een rare blik dus, geen gevaar loopt eruit gekickt te worden.
Veel plezier ermee.
ik ben altijd wel relaxed dus das geen probleem..Kigh zei:Ja, kun je gewoon doen, alleen zijn veel 'beginners' daar te nerveus voor.
Ik weet niet hoe het in de Roosendaal shop is, maar vaak zijn de personen achter de kassa zeker bereid je uitleg te geven als het niet veel te druk is. Wrs ook als het druk is, maar dan minder uitgebreid.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."