Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer shop! een beetje hulp plz ^^

eerste keer shop! een beetje hulp plz ^^

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
breda is toch niet zo ver uit de richting?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
misschien een beetje late reactie maar je weet wel hoe je moet draaien ? ( omdat je zei dat je niet zo bekend was)
Klik om te vergroten...
ja ik kan wel rolle..
niet super strake enzo! maar hey smokable!

en als ik geen zin heb om te rollen is het in de waterpyp xD haha! das lekker :)
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog eens even iedereen bedanken!
ik ben vandaag geweest, geen stress.. geen pas gevraagd aan mij, en ik heb 5gr Noorderlicht gekocht, tegen 5/gram (kerstmis special..) mijne maat ging doen alsof hem mij ni kende, en zei da em zijn pas vergete was, maar heeft niets meegekregen.. wat wel goed is enerzijds.. nouja!

Het was wel een leuke ervaring, enkel nogal raar volk dat daar in die buurt rondloopt..
&Sevens mijn 1e Noordelichtje smore :stoned:


Peace!
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens toch, coffeeshops zijn gewoon winkels. Kies wat uit de lijst die ze hebben hangen. Er staat vaak bij of het per gram of per tientje ofzo gaat. Als je vragen hebt, vraag ze gewoon. het is geen cokedealer van de straat ofzo. In amsterdam ben ik wel in wat shops gweest waar ik raar werd aangekeken, maar daar ben ik gewoon meteen weg gegaan. Zoek een leuke plek uit
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik haal al ongeveer 2 maanden in de shop terwijl ik 16 ben, ben wel vrij lang en lijk wel oud, nog nooit om ID gevraagd :) :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."