#1
Die goede oude goza's toch. ![:hearteyes:]()
Zo zo, heb je dat helemaal zelf verzonnen?Zazuu. zei:Volgens mij gewoon fruittabak
Komt niet vaak voor maar ik ben het helemaal met je eensAngramar Temenos zei:Ik vind het heerlijk om het met wat hasj er doorheen in een waterpijpje te stoppen! Rookt goddelijk weg, klapt totaal niet op je long, je kunt praktisch eindeloos diep inhaleren. Word je wel verdomd stoned van.
ExceptionalInsight zei:Het is tabak en ruikt naar fruit.
Zo zo, heb je dat helemaal zelf verzonnen?Zazuu. zei:Volgens mij gewoon fruittabak
Je kan het idd niet tussen een blaadje rollen, het gaat enkel met waterpijpen. Koop er dan gwn een, je vind er al voor 20 euro ofzostevenkeuh zei:dan heb ik 1 probleemik heb geen waterpijp
en een zelfmaak pijpje bied niet echt hulp aangezien je deze natte plakkere shit niet kan rollen ?
of heeft er iemand ene manier om het toch te smoken met wiet of hash ? heb er anders wel zin in![]()
Over wat heb jij het nou ?loadrunner zei:deze "klei", rook je door in je waterpijp een gloeiend kooltje van balsemhout te doen, en hierop de tabak te leggen.
een doperwtje ervan onder je bovenlip stoppen is ook een optie.
Weet ik, maar je legt de tabak toch niet op het kooltje?loadrunner zei:over die turkse pijptabak, of fruittabak
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."