Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWTF!? kocht ik:p

WTF!? kocht ik:p

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die goede oude goza's toch. :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is tabak en ruikt naar fruit.
Zazuu. zei:
Volgens mij gewoon fruittabak
Klik om te vergroten...
Zo zo, heb je dat helemaal zelf verzonnen?
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey beste collega's , mede-smokers , DF'ers of hoe je wil...

Gisteren ging ik naar een homewarming party en sloeg daar een flesje jägermeister naar binnen , tijdens het leegdrinken van deze fles had ik ook genoeg gezelligheid bij in een jointje. Een fles jäger en 3 joints later gingen we met de aanwezigen even een wandeling maken over de markt. Ik ben daar een nachtwinkel binnen gegaan en ik kocht daat iets ...
Vanmorge voelde ik in mijn jaszak en plots vond ik dus dat doosje dat ik kocht.
Nu vraag ik me af WTF Kocht ik in de nachtwinkel!?
Ik vermoed dat het turkse pijptabak is maar ik zal het even beschrijven..

Het lijkt een vochtige massa rode klei met een appel geur.
Het spul is enorm kleverig en dus niet bruikbaar om te rollen.
het zit een een doosje waarop staat "al-jazeera molasses" "two apple flavour" / aan de andere kant staat dan weer "For sales inside the islamic republic of iran"
Er staat ook een website op het pakje dat me niet verder brengt , deze is : http://www.middleeasttobacco.com

hier even een foto:



Ik heb het vermoeden dat het gewoon natte pijptabac is ?

wie O wie weet wat ik kocht!? en wat ik er mee kan doen ?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan heb je idd tabak gekocht voor in de waterpyp!
dat wordt lekker waterpypen :wink:
(ook hard als je daar wiet bijdoet!)

grtz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik koop ook altijd dingen zonder te weten wat, dat is heel normaal.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij gewoon fruittabak of hoe noem je die shit?

Troep voor in je waterpijp, vind het zelf niet zo'n heel geweldig iets. maarja
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het heerlijk om het met wat hasj er doorheen in een waterpijpje te stoppen! Rookt goddelijk weg, klapt totaal niet op je long, je kunt praktisch eindeloos diep inhaleren. Word je wel verdomd stoned van.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Ik vind het heerlijk om het met wat hasj er doorheen in een waterpijpje te stoppen! Rookt goddelijk weg, klapt totaal niet op je long, je kunt praktisch eindeloos diep inhaleren. Word je wel verdomd stoned van.
Klik om te vergroten...
Komt niet vaak voor maar ik ben het helemaal met je eens :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Het is tabak en ruikt naar fruit.
Zazuu. zei:
Volgens mij gewoon fruittabak
Klik om te vergroten...
Zo zo, heb je dat helemaal zelf verzonnen?
Klik om te vergroten...

Nee nee, 'k had wat hulp van de goza's boven mij.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekker fruit tabak heb ik ook nog ergens... heerlijk mat hasj of wiet in de waterpijp.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
dan heb ik 1 probleem :tongueout: ik heb geen waterpijp :tongueout: en een zelfmaak pijpje bied niet echt hulp aangezien je deze natte plakkere shit niet kan rollen ?
of heeft er iemand ene manier om het toch te smoken met wiet of hash ? heb er anders wel zin in :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
je had om opium moeten vragen .....
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
stevenkeuh zei:
dan heb ik 1 probleem :tongueout: ik heb geen waterpijp :tongueout: en een zelfmaak pijpje bied niet echt hulp aangezien je deze natte plakkere shit niet kan rollen ?
of heeft er iemand ene manier om het toch te smoken met wiet of hash ? heb er anders wel zin in :tongueout:
Klik om te vergroten...
Je kan het idd niet tussen een blaadje rollen, het gaat enkel met waterpijpen. Koop er dan gwn een, je vind er al voor 20 euro ofzo :)
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik stak het vandaag ff in m'n puur pijpje , maar tering seg! ik moet em connnnnstant lighten.. :tearsofjoy:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
deze "klei", rook je door in je waterpijp een gloeiend kooltje van balsemhout te doen, en hierop de tabak te leggen.


een doperwtje ervan onder je bovenlip stoppen is ook een optie.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
loadrunner zei:
deze "klei", rook je door in je waterpijp een gloeiend kooltje van balsemhout te doen, en hierop de tabak te leggen.


een doperwtje ervan onder je bovenlip stoppen is ook een optie.
Klik om te vergroten...
Over wat heb jij het nou ? :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
over die turkse pijptabak, of fruittabak
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
over die turkse pijptabak, of fruittabak
Klik om te vergroten...
Weet ik, maar je legt de tabak toch niet op het kooltje?
Ik doe het altijd zo:



En wat bedoel je met het erwtendopje onder je lip ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."