Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer, WAUW

1e keer, WAUW

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom met tabak? Puur roken is alleen maar leuker vinden veel mensen.

Je kunt ook een pijpje bij de smartshop kopen en daar je wiet mee roken, doe je langer met je wiet en ben je eerder stoned. Smokeze! :stoned:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je puur doet lijkt 1 gram mij best veel per persoon :tongueout: afhankelijk van hoe sterk het is natuurlijk. Zelf ben ik redelijk high van een kwart gram als ik het in een vaporiser gebruik. Het is wel sterk spul ;P
en ook mijn ervaring is dat dingen langer duren, grappig dat het bij jou sneller ging
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rol een halve gram in een joint (puur of met tabak) en rook die met z'n 2en,
is sterk voor de eerste keer imo maar niet te sterk.

Leuke avond gegarandeerd, en dan heb je altijd nog een halve gram als je toch meer wilt :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie zijn er nog meer jaloers op Voyagerscout?
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wie niet :xtc:, dat gevoel heeft elke beginner dacht. Gaat helaas alleen al snel weg :confused: Ookal doe je het maar 1 keer per maand.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#6
wegen jullie maar 50kg?? :openmouth:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je knetter stoned will worden moet je vooral die gram erbij kopen :P
ik weeg bijna 3 keer zoveel als jou =D
V
VoyagerscoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nu nog een voorgedraaide gekocht met 1 gram amnesia haze ^^
Dat is wel goed genoeg he :P
Bedankt allemaal alvast voor de reacties (nog nooit zo'n enthausiast froum meegemaakt, thanks:wink: )
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wobble zei:
als je knetter stoned will worden moet je vooral die gram erbij kopen :P
ik weeg bijna 3 keer zoveel als jou =D
Klik om te vergroten...


Dat is aardig veel :openmouth: te veel in je blow vreetkicks blijven hangen :stoned:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat en vrij lang zijn :P
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog 1 gram erbij halen.
Als je het die avond al chill genoeg heb met 1 gram kan je die andere gram bewaren voor de volgende keer. Dus een goeie win-win situatie.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
'bewaren ? wat is dat ?:P
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacht ff, een voorgedraaide met 1 gram amnesia haze? Naar mijn weten is een voorgedraaide meestal kutkwaliteit?
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk dat hij bedoelt: 1 gram + voorgedraaide joint
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amaranth zei:
Wacht ff, een voorgedraaide met 1 gram amnesia haze? Naar mijn weten is een voorgedraaide meestal kutkwaliteit?
Klik om te vergroten...

bij somige shops kan je je joint laten draaien :)
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik wou dat ik het nog eens kon meemaken, het knetter high zijn, de vreetkicks, de lachkicks...
geniet ervan!
V
VoyagerscoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ehm,
Een vriend van em belde me dus op.
"Je wilde toch eens blowen?"
Ik zei dus ja, we kochten 1 of 2 gram gram (het was voor 5 euro, maar die gast achter de toonbank was ook niet helemaal helder meer), en rolde 2 pure joints (we hadden geen tabak of whatever).
Toen hadden we vrijwel direct een loom gevoel enzo, en droge mond.
Maar een half uur later, toen ik op de fiets terug naar huis zat, begon de hele wereld mooi te worden, en was ik binnen 5 sec thuis, waar normaal 10 minuten over deed.
De hele tijd het gevoel alsof ik nét niet "out" ging, maar het was heerlijk.
nog nooit zo gelachen en genoten (kon ook niets langer dan 2 seconden onthouden, wat een rare situatie opleverde toen mijn moeder uitlegde op welke stand de magnetron moest ^^)
Maar, een andere vriend van me, wilde na mijn verhaal, het ook een keer meemaken.
Dus voor de aankomende vakantie hebben we 1 gram santa maria gekocht, en die in een joint gerold.
Nu is mijn grote vraag, is het verstandig om er nog 1 gram bij te kopen? Of is die ene gram genoeg voor 2 personen (van 50 kg) die vrijwel geen ervaring hebben met wiet. Ik weet namelijk niet wat voor wiet we die 1e keer hadden, en hoeveel gram het precies was. Maar ik wil wel graag hetzelfde effect hebben.

Alvast bedankt :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#18
met wiet kan er niet echt veel fout gaan. experimenteer wat met hoeveelheden om te kijken hoeveel je aankunt. maar overdrijf de eerste keren niet te hard want je kunt soms wel eens een kut gevoel krijgen en soms gaat dit gepaard met overgeven.
met 1 grammetje ben je als 'beginner' wel een avondje zoet :)
je kunt ook altijd nog een extra grammetje kopen voor het geval dat je te weinig hebt of anders bijhouden voor een andere keer.

probeer de volgende keer eens met tabak, ik vind het persoonlijk veel beter dan puur.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat ilyas zegt daar kan ik me bij aansluiten , om te beginnen is 1 grammetje genoeg hoor :)
Puur rollen is ook helemaal niet nodig , als je al eens 1/2 wiet doet ga je even gaar zijn :)

succes
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voyagerscout zei:
, en was ik binnen 5 sec thuis, waar normaal 10 minuten over deed.
Klik om te vergroten...

Bij mij was het in den beginne altijd andersom, ik deed een minuut of 10 over een stukje waar ik normaal 5 seconden over deed.

Bovenstaande tips lijken me verder voldoende.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."