Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk kan het weer!

Ik kan het weer!

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zit zo. Nadat ik vorig jaar januari, na 2jaar, als goede voornemen gestopt was met dagelijks blowen, kon ik er totaaal niet meer tegen. Vooral wiet niet. Ik werd veeeels te stoned en paranoia. Nu, sinds 2weken geleden ongeveer, kan ik er weer tegen :grin: Het liefst rook ik wel hasj. Maar ik space em weer zoooooo verschrikkelijk hard, standaard lange lachkicks, noem maar op. Wel word ik nog steeds echt snel high/stoned :P Echt oldskool gewoon weer. Vind het zo vet, dat het ik even kwijt moest.

Gitsuurrr!
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hehe maak er wel weer geen gewoonte van he om te roken :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat gevoel moet ik ook weer hebben! :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Extisi zei:
Dat gevoel moet ik ook weer hebben! :stoned:
Klik om te vergroten...

2 gram per week minderen doet al wonderen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken het, was ook ff tijdje gestopt, en als je dan weer begint. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. Daarom probeer ik ook niet meer dagelijks/wekelijks te blowen, dan blijf je dat houden.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#6
mooi zo
burn up the herbs
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
je moet space cake maken dude super shill ben al zn 7 uur stoned =D
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn cake is op. :cry: Had zo'n goeie, maar van het weekend moest het er toch van komen, lekker van genoten.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
das spijtig want cake is echt chill :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nadat ik "bad" ging van de paddo's , blowde ik nooit meer wiet omdat ik er para van werd en dat ik terug kwam in die "bad trip" (zat tussen me oren), maar na 6 weken niet geblowd te hebben en opnieuw paddo's had genomen, hebben deze magische paddenstoelen mij geholpen weer van wiet te genieten (ik weet niet of dit goed is of slecht, slecht voor de gezondheid, goed voor de spacy time)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
je moet space cake maken dude super shill ben al zn 7 uur stoned =D
Klik om te vergroten...

thee, beetje hash nodig en binnen 10 minuten klaar, en makkelijker te doseren
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog inspiratie ook :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
baaight zei:
inspiratie :grin: Ik ben nooit meer blij als ik blow, wordt alleen maar moe en para, tijd om ff te stoppen!
Klik om te vergroten...

haaaalleeluja
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Godsamme, tyf toch een pleureseind op met die stomme kutberichten die nergens over gaan.


[edit] Niet TrippyShit, maar die hier boven me.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
Godsamme, tyf toch een pleureseind op met die stomme kutberichten die nergens over gaan.


[edit] Niet TrippyShit, maar die hier boven me.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: Lekker stoned?? Ik hoop toch wel dat je door hebt dat dit een spam bot is hea?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, dat had ik nog niet door. Bedankt voor de tip! :stoned:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#17
inspiratie :grin: Ik ben nooit meer blij als ik blow, wordt alleen maar moe en para, tijd om ff te stoppen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."