Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscannabis eten/drinken

cannabis eten/drinken

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#1
bump, iemand, plz? :cry:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou dan in het eten of drinken ook die hoeveelheid gooien. Je kan het eigenlijk overal in stoppen als er maar dierlijk vet in zit. En anders gooi je het er zelf in :P
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een vraag over het oraal innemen van cannabis, of het nou drinken of eten is:
moet je over het algemeen meer of minder gebruiken dan bij het vaporisen als je hetzelfde effect wil hebben?
Ik wordt aardig high van ongeveer 0,3 gram van een bepaalde wietsoort, en dat doe ik in een vaporiser. ik zat te denken om 0,25 gram te nemen ofzo, of is dat bij voorbaad al te veel of weinig?
je moet er dus maar van uit gaan dat ik bij vaporisen 0,3 gram nodig heb, of dat nou veel of weinig is voor anderen :tongueout:
alvast bedankt
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk uhm.
Ik zeg het even lief tegen je, voordat andere gaan zeiken tegen je. Je kan in de zoekmachine zoeken naar die topics. Momentje :P Ik doe het even.

search.php
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, of chocolademelk. Of thee? Of cake? OF brownies? Of brood?
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had al gezocht :wink: en ik kon niet zo vinden wat ik zocht :tongueout: toch bedankt.
ja ik ga 't bij cup-a-soup erbij in doen, als 'kruid' :tongueout:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gekozen om mijn cup-a-soup te 'kruiden' omdat ik dan niet alles hoef te bakken en dat soort ongein.
een vriend van mij wil een keertje meedoen, maar hij heeft nog nooit geblowed of gevaporised of wat dan ook, zou het verstandig zijn als hij als allereerste keer eet? dat hij 0.2 gram krijgt. of zou het in theorie kunnen dat hij hem dan leip hard spacet?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
oraal is sterker en langer.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Ja, of chocolademelk. Of thee? Of cake? OF brownies? Of brood?
Klik om te vergroten...

of wiet shake of hasjmelk of wietboter of wietpannekoeken of wiet met biefsteak of wiet wiet ? :smoke:
A
A-lexLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik had gelezen dat thc niet oplost in gewoon water, een paar vrienden dachten namelijk dat ze gewoon hun knipsels en takjes een tijdje in water moeste doorkoken en hup... ik heb ook gelezen dat thc wel oplost in water als eer een scheutje alcohol of een scheutje volle melk. alcohol zou ik niet aanraden, hangt ervan af hoe stoned je zelf wil zijn, alvohol en weed samen zal voor iedereen wel ongeveer hetzelfde eefect hebben he, ik kook mijn knipsels en takjes gewoon in een tas melk, in de microgolf oven, ik laat het even doorkoken (een paar keer oven af zetten, dan trug laten koken) daarna filter ik men mengseltje door een vergiet ofzo, dan een scheutje honing erbij, wat chocopoeder en dan heb ik een lekker chocomelkje... ik denk wel dat ik het ongeveer goed doet, zoniet mag en hoop ik snel verbetert te worden. alvast bedankt en mvg
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#11
stop gewoon netjes 5 gram in een 10 plaks cake.
je kan prima doseren , want je kan ook een plakje voor een kwart opeten.
doseren is kwestie van opeten of niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."