Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet, beetje benzo, een wa nocotine"
"ik had gelezen dat thc niet oplost in gewoon water, een paar vrienden dachten namelijk dat ze gewoon hun knipsels en takjes een tijdje in water moeste doorkoken en hup... ik heb ook gelezen dat thc wel oplost in water als eer een scheutje alcohol of een scheutje volle melk. alcohol zou ik niet aanraden, hangt ervan af hoe stoned je zelf wil zijn, alvohol en weed samen zal voor iedereen wel ongeveer hetzelfde eefect hebben he, ik kook mijn knipsels en takjes gewoon in een tas melk, in de microgolf oven, ik laat het even doorkoken (een paar keer oven af zetten, dan trug laten koken) daarna filter ik men mengseltje door een vergiet ofzo, dan een scheutje honing erbij, wat chocopoeder en dan heb ik een lekker chocomelkje... ik denk wel dat ik het ongeveer goed doet, zoniet mag en hoop ik snel verbetert te worden. alvast bedankt en mvg"