#1
het flauw vallen kan gebeuren omdat je suikerspiegel soms erg daalt tijdens het blowen. Het beste kan je dan even wat suiker naar binnenwerken of even naar buiten een frisse neus halen meestal gaat het dan wel weer.
Moker,
Moker,

blu zei:Probeer maar eens om heel snel gewoon in te ademen, dan val je ook niet flauw. "Te veel" zuurstof inademen is inderdaad onzin.

Evil_Eyes zei:Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van![]()
Anti-Neocon zei:Evil_Eyes zei:Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van![]()
nou onervaren smokers neem ik aan?

+1 helemaal mee eensEury zei:Anti-Neocon zei:Evil_Eyes zei:Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van![]()
nou onervaren smokers neem ik aan?
hehe. Vind ik enigszins altijd wel vermakelijk om te zien![]()
Beginners die fout gaan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."