Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCO2 + wiet

CO2 + wiet

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
het flauw vallen kan gebeuren omdat je suikerspiegel soms erg daalt tijdens het blowen. Het beste kan je dan even wat suiker naar binnenwerken of even naar buiten een frisse neus halen meestal gaat het dan wel weer.

Moker,
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#2
K las net een topic (8 pagina's trug) iets voor nokkie gaan van een jonko :)
Zelf heb k al heel wat ervaring met wiet, dus voor mij is dit niet egt een probleem, maar omdat k vanavond ga smoken met wat beginners leek het me toch wel interresant :grin:

Ik las in dat topic, en iemand zei dat ie te snel wilde heisen waardoor die met de rook teveel zuurstof binnekreeg en daardoor nokkie ging :wave:

Maar volgens mij ga je juist nokkie als je te weinig zuurstof hebt :confused:

Weet iemand het antwoord en wat info :stoned:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer maar eens om heel snel gewoon in te ademen, dan val je ook niet flauw. "Te veel" zuurstof inademen is inderdaad onzin.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
blu zei:
Probeer maar eens om heel snel gewoon in te ademen, dan val je ook niet flauw. "Te veel" zuurstof inademen is inderdaad onzin.
Klik om te vergroten...

Je kan daadwerkelijk wel flauwvallen van teveel zuurstof. Als je teveel zuurstof binnen krijgt, dan triggert dat iets in je hersenen omdat de verhouding CO2/zuurstof veranderd is en krijg je hyperventilatie (wat ook op flauwvallen uit kan lopen).

http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... latie.html
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van pure zuurstof val je ter plekke dood neer, dus beide kanten op is niet goed.

Ik heb wel vaker gezien dat mensen fout gingen van wiet (ja, ik persoonlijk snap het niet), ook door snel te heisen, als er een inbrander was ofzo. Maar dit was wel icm alcohol, dus dat zal ook wel meewerken.

Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van :kots:
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#6
Evil_Eyes zei:
Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van :kots:
Klik om te vergroten...

nou onervaren smokers neem ik aan?
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anti-Neocon zei:
Evil_Eyes zei:
Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van :kots:
Klik om te vergroten...

nou onervaren smokers neem ik aan?
Klik om te vergroten...

hehe. Vind ik enigszins altijd wel vermakelijk om te zien :tearsofjoy:
Beginners die fout gaan :stoned:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eury zei:
Anti-Neocon zei:
Evil_Eyes zei:
Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van :kots:
Klik om te vergroten...

nou onervaren smokers neem ik aan?
Klik om te vergroten...

hehe. Vind ik enigszins altijd wel vermakelijk om te zien :tearsofjoy:
Beginners die fout gaan :stoned:
Klik om te vergroten...
+1 helemaal mee eens :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."