Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele wiet?

Gele wiet?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
psychomickeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
als jullie uitgelachen zijn mogen jullie het uitleggen want dit is informatie die mij niet bekend is? :confused:
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#2
he mede-smokers,

ik had laatst bij de shop 2 tientjes powerplant gekocht, alleen betwijfel ik of het powerplant is. de wiet is namelijk knalgeel met uitzondering van een paar groene vlekjes en wat roodbruine haartjes.
verder is het gewoon normaal, ruikt hetzelfde enzo. je wordt er wel ontiegelijk stoned van!

het enige wat nog anders is is het effect, ik word er namelijk erg paranoia van. gisteravond hoorde ik mensen huilen en schreeuwen buiten, net als in horrorfilms, echt helder en duidelijk! ik kon het niet van echt onderscheiden, mijn hartslag stond meteen op speedcore en kon de eerste paar uur dus niet meer slapen.

je zou kunnen zeggen dat het aan mijn mindset ligt, maar eergister hadden 2 maten van me ook van mijn powerplant gesmookt. ik had niet veel gehad, want ik moest eerder weg. toen ik naar huis was, hoorden ze zo'n evil horror-lach uit het bos komen, ze zijn em direct gepeerd!

wat denken jullie, ben ik gewoon paranoia of heb ik echt kutwiet?
p
psychomickeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wacht wacht ...

lees ik nou
dat er lsd zit in wiet???
kun je hier ook naar vragen bij de shop, om wiet met een lsd gehalte of zouden ze je dan uitlachen? :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychomickey zei:
kun je hier ook naar vragen bij de shop, om wiet met een lsd gehalte of zouden ze je dan uitlachen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Het feit dat de gedachte al in je hoofd komt om deze vraag te verzinnen is al genoeg om je uit te lachen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heerlijk, dit subforum word nog eens onzinniger als het onzin subforum. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Excuses.

Waarschijnlijk zijn de kwekers van je desbetreffende wietje een stel miskleunen zonder groene vingers. De bladeren kunnen geel worden door voedsel tekorten, warmte, noem maar op. Dus de plant is dan niet gezond, en blad zit ook in je top dus zie je dat. Die wiet dus niet kopen!

Edit: wacht eens, ik zag je aan voor de TS. Nee er zit geen LSD op wiet, frkkng mrrn. :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
Alles word maar belachelijk gemaakt.

OT: Ik zou het niet weten...misschien zit het tussen je oren.
Zelfs al had je 'kutwiet' dan nog hoef je niet zo bang te worden daarvan, dus misschien is het een combinatie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extisi zei:
OT: Ik zou het niet weten...misschien zit het tussen je oren.
Zelfs al had je 'kutwiet' dan nog hoef je niet zo bang te worden daarvan, dus misschien is het een combinatie?
Klik om te vergroten...
Er is echt geen speciale soort wiet of wiet waar iets aan mankeert waar je extra bang van wordt hoor. Meneer kan gewoon zn eigen gedachten niet aan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Nou heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
Alles word maar belachelijk gemaakt.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk wel WTF?? Begrijpend lezen is een kunst.

60% van het groene wat je in wiet aantreft is gewoon blad, als dat geel word ziet je wiet er geel uit. Dat is dus een teken van ongezonde planten, dus vast geen super wietje. Niet kopen dus.

Extisi zei:
het zit tussen je oren.
Klik om te vergroten...

Juistem, van elke wiet kun je para worden. Of je hebt er aanleg voor, of je hebt gewoon een fucked up mind. Niet meer blowen is de oplossing.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
sorry je hebt gewoon een gedroogde kanarie opgerookt daar word je altijd parra van.

en heu als je vaker zo'n stemmen hoort daar zijn dokters voor

greetz mattskovic
p
psychomickeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe oud zijn jullie, er word gewoon iets gevraagd over wiet dat er geel uitziet en kijk wat een beledigingen allemaal, waar is dat nu toch weer goed voor... :confused:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#12
JW27 zei:
he mede-smokers,


wat denken jullie, ben ik gewoon paranoia of heb ik echt kutwiet?
Klik om te vergroten...

had beter gevraagd aan de persoon bij wie je kocht waarom het geel was?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat had ik eerst ook, maar dan van een thuisdealer.

na 2 jointjes gebeurde er helemaal niets, en toen in een keer BAM! stoned.
J
JW27Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ben ik weer.. :stoned:

ik heb het gele spul gewoon opgerookt, en ik had er telkens een kutgevoel bij. sinds ik laatst nieuwe wiet had gehaald (bij dezelfde shop, wel gewoon groene), is er niks meer aan de hand :) ben weer net zo chill stoned als eerst.

denk dat het de eerste keer wel toevallig goed mis ging, en de keren daarop gewoon placebo was, maar wie weet..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ze doen er soms lsd overheen om het wat sterker te maken, denk dat ze wat uitgeschoten zijn.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gele wiet is het zelfde principe als gele sneeuw. En dat gele is 1 van de ingredienten van jenkem daarom ging je zo fur ..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
En vooruit nog een serieuse :rolleyes:

Ik had ook eerst 1 wiet waar ik paranoia van werd.. Maar om van 1 wiet paranoia te worden zit gewoon tussen je oren. Of hij moet te sterk voor je zijn, teveel thc. Dan kan je ook paranoia worden..
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
psychomickey zei:
kun je hier ook naar vragen bij de shop, om wiet met een lsd gehalte of zouden ze je dan uitlachen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Het feit dat de gedachte al in je hoofd komt om deze vraag te verzinnen is al genoeg om je uit te lachen
Klik om te vergroten...

heb je 100% gelijk in. :mrgreen:
zou wel chill zijn.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor zover ik weet, bestaan er wel degelijk gele wietsoorten, zoals de Super Lemon Haze (winnaar Cannabis Cup 200:sunglasses:. Deze worden na de oogst nog enkele weekjes gedroogd zodat het chlorofyl (wat voor de groene kleur zorgt) weggaat en je een gele wiet krijgt.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat jouw wiet gewoon slecht gekweekte wiet zou kunnen zijn, maar dat je van die bepaalde soort paranoia zou worden lijkt me onzin. Misschien gewoon te hoog THC-gehalte zoals iemand al eerder aanhaalde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."