#1
Mayan zei:Uiteindelijk komen we er zelf achter en doen we het beter als u :
Gij zijt 40 en anderen staan weldra waar gij staat op hun -30.
-Als ge dan wel werkelijk zo ver staat zoals ge laat uitblijken.-
niemand is beter dan ik ...... met mijn talenten weet ik iedereen achter me te laten. Je antwoord zet je in een krappe hoek.
Voor mijn 40ste jaar zie ik er niet alleen retestrak uit, ik outsmart 99% en jij bent geen partij voor mij.
On topic ...
Marijuana maakt meer kapot dan je lief is en stigmatiseren is echt nodig !!
