#1
-
Debris zei:Kan op zich geen kwaad zolang je niet meer gaat blowen om je problemen te vergeten.
Gewoon een jointje elke dag kan in mijn ogen geen kwaad, ookal zijn er honderden "specialisten" die 't "vernieling je lichaam" noemen.
Er zijn mensen die als ze blowen helemaal paranoia worden en zelfs psychoses krijgt, maar als je daar geen aanleg voor hebt gaat dat ene jointje daar weinig verschil maken.
Als je slaapverlammingen en dat soort dingen krijgt, dan moet je stoppen.
Amateurtje zei:Ik blow nog niet overdreven lang en ik doe het niet veel, zit voor het moment beetje moeilijke periode(scheiding van mn ouders enzo). Is het dan verstandig om een jointje per dag te smoken om beetje relaxt te worden, of beter niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."