Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEruit halen

Eruit halen

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt net een jointje gerookt en raakt in je eigen gedachten/wereld verzeild.
Plots word je keihard eruit gehaald....

Hier alvast enkele voorbeelden :

Je probeert in het donker de deur van je kamer dicht te doen en je vinger blijkt er tussen te zitten :P ( Ok, dit is gwn stom van mezelf)
Je komt op je op kamer en merkt dat het bed niet is opgemaakt.
Je ligt in bed, op het randje tussen slapen en wakker zijn. Plots krijg je een bericht en ben je klaarwakker.
Wanneer een liedje je helemaal meeneemt en plots de presentator van het radioprogramma begint te praten.

Zo kan ik wel even doorgaan, mensen die dit kennen? :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Didy zei:
Je hebt net een jointje gerookt en raakt in je eigen gedachten/wereld verzeild.
Plots word je keihard eruit gehaald....

Hier alvast enkele voorbeelden :

Je probeert in het donker de deur van je kamer dicht te doen en je vinger blijkt er tussen te zitten :P ( Ok, dit is gwn stom van mezelf)
Je komt op je op kamer en merkt dat het bed niet is opgemaakt.
Je ligt in bed, op het randje tussen slapen en wakker zijn. Plots krijg je een bericht en ben je klaarwakker.
Wanneer een liedje je helemaal meeneemt en plots de presentator van het radioprogramma begint te praten.

Zo kan ik wel even doorgaan, mensen die dit kennen? :grin:
Klik om te vergroten...


Als je 'eruit gehaald' kan worden ben je zowiso niet stoned genoeg.. Je kunt niet opeens nuchter zijn door een bepaald iets, alleen door evt. adrenaline ofzo die je krijgt als je schrikt, pijn hebt of opeens een verandering in je omgeving is dan denk je gewoon ffkes helderder..

Dat merk ik wel, dat als bijv. je telefoon gaat dat je je dan weer wat meer realiseerd van de buitenwereld.

Maar dat jij eruit komt als je ziet dat je bed niet opgemaakt is?? Vind je dat zo erg dan :P
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik bedoel eigelijk die realisatie van de buitenwereld die je "eruit haalt".
Niet dat ik men begaaidheid verlies ofzo, dat zou pas zonde zijn :grin:

En dat van men bed vind ik idd erg :P
Nee het is gwn dat ik me zo verheug op men bedje en dan kom je tot het besef dat je niet rechtstreeks kan gaan pitte.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
gisteren fietste ik lekker chill de shop uit, vergat ik mijn tas :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ooh op de manier van dat er nog helemaal niets opligt? kaal matras?
Nee ik dacht gewoon opmaken dat je dekentjes niet helemaal mooi recht liggen enzo..

Nee dat is voor mij ( echt een kluns in me bedopmaken, die hoekjes komen altijd los en deken in dekbedovertrek zit nooooit recht) zou dat als ik stoned ben idd een behoorlijke verzieker zijn van mn stonedheid..

Sorry je verhaal wat slecht opgevat..
Snap het ook niet allemaal meer:P
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, ik bedoel ook dat ik het nog zelf moet opmaken.
Zo een karwei als je stoned bent.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan ben je aan het spacen, als je genoeg blowt, kan je het effect beïnvloeden. Als je bv gaat liggen, en naar reggae muziek gaat luisteren, ben je op den duur diep aan t spacen, maar als je naar de supermarkt zou lopen, dan is met de zelfde hoeveelheid wiet het effect anders.

soms komt t ook in golven, het ene moment ben je erbij, even later ben je er niet meer bij.

Maar als je veel blowt heb je dat niet meer, dan is het net of je niet stoned bent als je hebt geblowed, en pas kan functioneren als je wel blowt. maar dan zit je ook op een ander niveau
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Didy zei:
Haha, ik bedoel ook dat ik het nog zelf moet opmaken.
Zo een karwei als je stoned bent.
Klik om te vergroten...


ik maak me bed dan niet op, gewoon gaan liggen en de deken over me heen leggen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe dan zou ik na een uurtje ofzo ( als ik niet meer stoned ben) gewoon wakker worden omdat het zo kut ligt!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Didy zei:
Haha, ik bedoel ook dat ik het nog zelf moet opmaken.
Zo een karwei als je stoned bent.
Klik om te vergroten...


Haha :grin: ik weet precies wat je bedoelt :tearsofjoy: :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
je komt je moeder tegen in de stad
of je telefoon gaat
of je stoot je kop
of je struikeld
...
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je zit in een kayak met een dikke joint (die bijna op is).
Zwaar te discussiëren en je knalt recht tegen een pilaar van een brug, de boot word naar de bodem getrokken samen met jou er nog in (en die joint op je lip).
Je maat loopt weg en wil de boot achter laten, dan besluit je maar om de boot aan de kant te krijgen in je eentje.
Dan ben je er wel helemaal uit en helemaal nuchter :angry:

Dan m'n maat gaan zoeken en een dikke blunt gerookt, toen kregen ze me er niet meer uit :grin:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#13
flipkonijn zei:
Je zit in een kayak met een dikke joint (die bijna op is).
Zwaar te discussiëren en je knalt recht tegen een pilaar van een brug, de boot word naar de bodem getrokken samen met jou er nog in (en die joint op je lip).
Je maat loopt weg en wil de boot achter laten, dan besluit je maar om de boot aan de kant te krijgen in je eentje.
Dan ben je er wel helemaal uit en helemaal nuchter :angry:

Dan m'n maat gaan zoeken en een dikke blunt gerookt, toen kregen ze me er niet meer uit :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: geweldig verhaal
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je gaat naar de shop, rookt een joint onderweg.
Stapt de auto uit en merkt dat je je portemonnee vergeten bent :(
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Didy zei:
Je gaat naar de shop, rookt een joint onderweg.
Stapt de auto uit en merkt dat je je portemonnee vergeten bent :(
Klik om te vergroten...

Dan ga je naar huis om je portemonnee te zoeken,en die blijkt gewoon in de auto te liggen.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt net een lekkere dikke paap gerookt, dan belt je moeder op : IK HEB OP MSN GELEZEN DAT JE AAN HET BLOWEN BENT.
Voelde me niet zo fijn toen :grin:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik stoned ben trek ik me van zo weinig mogelijk aan en kan niks me nog schelen.
Ah de kat heeft net gepoept op de grond... wel de poep ligt er nu toch al dus ik raap dat wel op eens ik nuchter ben :smoke:

Als ik high ben dan probeer ik me zolang mogelijk high te houden, maar dat is snel over :(


Wat ik het meeste haat en wat het meeste gebeurt is dat mijn ma belt net als ik lig te chillen in de zetel met een dikke joint.
Ze belt soms uren aan een stuk en dan begin ik weg te dromen in mijn eigen gedachten maar dat is meestal van korte duur want dan hoor ik plotseling de stem van mijn ma terug en word ik en een trek nuchter
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#18
En dan kan je het gesprek ook totaal niet meer herinneren :tearsofjoy:
Ofja, dat is toch zo bij mij :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb vaak waneer mijn vriendin belt als ik net alles weer heb weggelegd ( na gerookt te hebben).. Zij vind het niet zo fijn als ik zo vaak blow, ik zal niet liegen als ze vraagt of ik stoned ben maar zal het niet zo ff uit me eigen gaan vertellen. Nu is m'n vriendin nogal een kletskous dus die lult zo een kwartier vol.. en ik terwijl ik in me eigen gedachten zit maar een beetje ja of nee mompelen.. Tot ze mijn mening of iets anders vraagt. Dan zijn er 2 mogenlijkheden. 1: Ik zat zo in m'n eigen wereldje dat ik niet luisterde 2: Ik luisterde wel maar ben intussen de vraag alweer vergeten:P

vaak heb ik wel dat ik denk dat ik dan iets nuchterder word tijdens het gesprek, maar dan leg ik de telefoon weer weg en merk ik dat ik toch nog steeds behoorlijk stoned ben.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wil je er niet uit gehaald worden en kei en keihard spacen? Luister Pink Floyd :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."