Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKzit in de problemen

Kzit in de problemen

60 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anti-Neocon zei:
ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P
Klik om te vergroten...

zeg gewoon dat je rastafari bent geworden (iig als je ouders christen zijn), zij geloven ook in de bijbel ( en dat je om god lief te hebben zoveel mogelijk wiet moet roken , maar das een detail) :P
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
nu schep je een beeld voor mij van je ouders, ik zou het langzaam brengen, en hier en daar een beetje slijmen. zo zag mijn thuissituatie er 3 jaar geleden uit en nou slingert mijn wiet en vloei en zo lekker door het huis, zonder opmerkingen.
Klik om te vergroten...

bij mij gebeurt hetzelfde, vroeger deed ik alles om mijn wiet te verstoppen. af en toe vond mijn moeder het, elke keer was ik eerlijk over mijn gebruik en nu begint ze het te accepteren.
bong, grinder, zakjes,... allemaal op mijn bureau, geen haai die er naar kraait. vroeger, kreeg ik dan straf =(
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#3
timmaniac zei:
Anti-Neocon zei:
ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P
Klik om te vergroten...

zeg gewoon dat je rastafari bent geworden (iig als je ouders christen zijn), zij geloven ook in de bijbel ( en dat je om god lief te hebben zoveel mogelijk wiet moet roken , maar das een detail) :P
Klik om te vergroten...

zijn ouders zijn moslim dus da zal wal ni lukken

grtz
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je het na 2 weken niet meer in je pis terugvind. THC is nl. apolair, en lost dus slecht op in water.

In je haar of je vetweefsel daarentegen, blijft het weken zitten.

grtz.
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#5
gisteren deed mijn ma wel wat stoer, maar voorlopig gaat het wel lekker. Moet nog wel een tijdje ff geen domme dingen doen, niet te laat thuis komen, zowiezo niet stoned thuis komen, en niet meer zovaak doordeweeks naar buiten en dan 's avonds laat terug komen.

Volgens mij blufde ze over de pistest, maar het is te vroeg om daar een oordeel over te geven.

en over het aan mijn ouders vertellen dat komt wel later, maar nu is het niet het moment. Pas als ik niet afhankelijk van hun ben kan ik het pas vertellen dat ik drugs gebruik, maar voorlopig ff doorbijten
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha dat herken ik zeer goed, mijn ouders pas vertellen dat ik drugs gebruik als ik het huis uit ben. Nu was ik ongeveer een week terug op stap geweest met een maat van me, en kwam ik thuis en hadden mijn ouders zelf ook aardig wat gezopen.

Mijn pa ging al snel naar bed (die zou het ook echt niet moeten weten) en toen begonnen mijn ma die maat van me en ik wat te zeveren. En voor dat ik het wist floepte ik het eruit :openmouth:

En wat denk je ?......... Ze wist het al ze had al zo een groot vermoeden dat ze het eigenlijk al bijna zeker wist en ze was niet boos ze was noujuist blij dat ik het eerlijk vertelde.

Dus klinkt misschien stom maar eerlijkheid is toch altijd het beste, vaak weten je ouders het al van je.
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn ouders denken dat ik blow, maar ik heb nog niet de ballen om de waarheid te zeggen

maar over dat pistest het was een bluf :grin:
leuke aan religieuze mensen is als je eenmaal zweert wat heilig is, dan geloven ze het meteen
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anti-Neocon zei:
mijn ouders denken dat ik blow, maar ik heb nog niet de ballen om de waarheid te zeggen

maar over dat pistest het was een bluf :grin:
leuke aan religieuze mensen is als je eenmaal zweert wat heilig is, dan geloven ze het meteen
Klik om te vergroten...
Daar is helemaal niets leuks aan. Je gedraagt je als een hypocriete drol als je bij allah gaat
zweren of wat voor tekst je dan ook gebruikt alleen om hen te overtuigen, zodat jij er vanaf
bent. Waarschijnlijk zal dat je ouders nog vele malen meer dwars zitten dan je drugsgebruik.

Hoe durf je trouwens?! Jij...jij...ongelovige!! :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wees gewoon eerlijk. Jouw ouders hebben jou op de wereld gezet en ze zullen moeten accepteren dat God jou een vrije wil heeft gegeven en dat jij zelf keuzes gaat maken. Of je nou Moslim, Christen of Atheïst bent, uiteindelijk worden kleine kinderen groot en zullen ze moeten accepteren dat kinderen andere dingen gaan doen dan zij. Provoceer zou ik zeggen, sta op je strepen en claim je rechten. Je hebt in dit land het recht op een vrije mening dus uit die!

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog geen 16 of 17 bent zou ik sowieso rustig aan doen met blowen. Als ze 18 bent ben je in dit land niet meer afhankelijk van je ouders en heb je de wet aan jou kant. Veel succes!
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik word over 3 maanden 17 dus ik moet nog een jaartje wachten totdat ik op mezelf kan wonen en gewoon mijn eigen ding doen
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
das echt fucked
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Worstenjongen zei:
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat?
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Worstenjongen zei:
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat?
Klik om te vergroten...
huh?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
iraqio zei:
ExceptionalInsight zei:
Worstenjongen zei:
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat?
Klik om te vergroten...
huh?
Klik om te vergroten...
Lol.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Worstenjongen zei:
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat?
Klik om te vergroten...

waarschijnlijk bedoeld deze boer dat het best klote is als je 17 bent en je moet nog om een bepaalde tijd thuis zijn

lijkt mij niet meer dan normaal maar goed
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit gaat specifiek over thc, even verplaatst naar onze shop dus.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veel mensen zeggen vaak: "Eerlijkheid duurt het langst."
Helemaal mee eens, maar soms is dat echt niet zo makkelijk in een gezin...
Met sommige bekentenissn kan je heel veel aanrichten.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afghaan-Gek zei:
zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
Klik om te vergroten...
geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnen :confused:

beter niet :mrgreen: you didn't know:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
iraqio zei:
Afghaan-Gek zei:
zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
Klik om te vergroten...
geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnen :confused:

beter niet :mrgreen: you didn't know:P
Klik om te vergroten...

Hahha dit is wel een mooi voorbeeld van mixing up your cultures.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."