Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeed en scheel kijken

Weed en scheel kijken

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
wheeliedoctorLid
01-01-2024, 00:00
Nederlanders geen zak mee aan te vangen!
Die domme belgen toch...ik weet het.
D
DidyLid
Ik ondervind geen last meer van "fucked up" ogen na het blowen.
Zal wel aan de tolerantie liggen.
m
maiskorrelLid
wheeliedoctor zei:
Raar, dus niemand zijn ogen zijn fucked op als je hevig hebt geblowd
Klik om te vergroten...

Jawel als ik echt goed stoned ben zijn mijn ogen KNAL rood. :grin: vind het zelf ook best vervelend maar als ik blow ben ik meestal bij alleen maar stonede mensen dus dan maakt het me meestal niet veel uit.
C
ChemicalLid
Didy zei:
Ik ondervind geen last meer van "fucked up" ogen na het blowen.
Zal wel aan de tolerantie liggen.
Klik om te vergroten...

er is geen tolerantie bij wd :wink:.
P
PepTalkLid
Ik word tegenwoordig toch minder stoned van een 'half 5je joint' dan een aantal jaren geleden toen ik begon met blowen.

Ook had ik toen aan een plakje cake ( van de shop, standaart zelfde hoeveelheid) meer dan genoeg, eet ik nu 1 plak voel ik me gewoon stoned en niet super space.

Waar ligt dit dan aan?
Maar wil graag ontopic blijven aangezien er over de (omgekeerde)tolerantie van thc nog veel gediscuseerd word.

OT:

Ik ken iemand waar ik een enkele keer mee gesmoked heb, die keek normaal dus met 1 oog scheel. Als hij stoned was, en dus heel ontspanne, had hij hier veel minder last van.
D
DidyLid
Wat is het dan wel, waardoor je het effect als minder ervaart?
O
Oom KlaasLid
Geestelijke gewenning, oftewel verslaving.
P
PepTalkLid
Zou kunnen, wil niet ontkennen dat ik niet in lichte mate verslaafd ben.

Maaar, Ik weet ook nog wel dat ik toen ik begon met blowen ( 1 a 2 keer in de maand, hoogstens) dat ik toen ook al minder voelde van eenzelfde joint.

Terwijl er toen zeker nog geen sprake was van geestelijke gewenning of verslaving!

Dus ik hou het gewoon op tolerantie.
m
mindslicerLid
vrij herkenbaar.. als ik een avondje goed doorblow en ik zet dan de tv op voelt het of mij ogen niet goed meer in hun kassen staan, dit doet zelfs pijn dan.. een licht gevoel van schele ogen vind ik.
k
knolselderijLid
kheb wel altijd als ik genoeg heb gerookt dat mn rechter oog altijd meer dicht gaat hangen als het andere oog maar dat was het dan
F
Funky MonkeyLid
Scheel kijken word veroorzaakt door dat sommige spieren sterker aan een oog trekken dan de andere. Mensen die chronisch scheel kijken kunnen hieraan geopereerd worden (dan korten ze oogspieren in, of tegenwoordig knippen ze hem los en hechten de pees opnieuw aan (wat ik begrepen heb tenminste))

Door blowen ontspannen je spieren, nu kan ik me dus voorstellen (doordat de spieren ingekort zijn en er dus litteken weefsel in je spier is ontstaan) de ene spier zich meer kan ontspannen dan de andere wat dus resulteert in scheel kijken.

Zoiets wou je horen?
W
Weedman94Lid
Ik kijk al mijn hele leven scheel en ben twee keer geopereerd, maar dat wordt idd ook erger als je stoned bent. Het heeft bij mij vooral te maken met hoe moe ik ben. Als ik niet moe ben staan mijn eigen bijna recht, maar als ik bijna in slaap val dan draait een oog helemaal de andere kant op. Hetzelfde gebeurt als ik stoned ben, maarja dan ben je natuurlijk ook best wel moe he:P
w
wheeliedoctorLid
Na 5jaar elke dag te blowen, kreeg ik echt wel rode ogen en durfde soms 1oogje uit te wijken,
nuja bij mij was het echt extreem omdat ik ooit eens aan mijn ogen ben geopereerd.

Nu ik gestopt ben is dat weg, ik dacht dat ik soms scheel keek van mijn eigen
Iemand nog zo'n ervaring in combinatie weed en de ogen,
O
Oom KlaasLid
Ik snap je punt niet helemaal.
D
DrippToneLid
Een vriend van mij loenst wel eens, en dat heeft ie heel erg als iets gebruikt dus ook bij blowen.
E
Exceptional InsightLid
Oom Klaas zei:
Ik snap je punt helemaal niet.
Klik om te vergroten...
I
ImmortalTechLid
Hij heeft geen punt. Volgens mij vraagt hij gewoon of meerdere mensen scheel (of scheler) kijken naar aanleiding van het blowen aangezien hij zich afvraagt of het stoppen met blowen heeft bijgedragen tot het niet meer scheel zijn.

Als het toeval is dat je nu niet meer scheel kijkt dan is het wel erg toevallig, maar ik heb nog nooit iemand scheel zien kijken door het blowen of ooit iemand erover gehoord.
w
wheeliedoctorLid
E
Exceptional InsightLid
wheeliedoctor zei:
Klik om te vergroten...
Definieer "fucked op".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."