Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mijn vriendin en ik hebben het laatst hasj melk uitgeprobeerd. We hadden iets minder als twee tassen gemaakt en er een half gram afghaan in gedaan. Welnu na een uur begon ik ineens mij raar te voelen en super stoned ( ik weet hoe dat gevoel is omdat ik smoor). de komende uren voelde ik mij heel raar en voelde mijn benen niet meer enzo en heb allerlei rare gedachten gehad en rare dingen gezegt. Welnu het rare is dat mijn vriendin helemaal niks voelde ervan, of toch weinig, en zij zelf is nog nooit stoned geweest omdat ze niet rookt. Maar ik wel. Ik vraag mij af , hoe kan dit nu? is dat effect zo zwaar? hoe kan het dat mijn vriendin dan zo weinig voelde?"
"cropp zei: kan ook nog, slecht geportioneert, heb je 2 aparte glazen gemaakt of heb je gewoon een pan opgezet en dat in 2 glazen gegoten? Klik om te vergroten... dat laatste gewoon twee tassen in een potje gedaan, opgezet en laten koken dan de hasj er bij gegooit en ff laten door koken, daarna terug in de twee glazen gegoten en uitgedronken."
"Maar ik vond het raar dat het zo een heftig effect geeft voor maar een half grammeke?"
"mijn vriendin heeft nog nooit gesmoort , vandaar het proberen van de hasj melk want ze wou het gevoel wel kennen. Ze vertelde me wel dat zij zelf wel ff iets voelde, dat ze ineens mannekes zag in vanalles wel heftig, maar ik zat precies in een trip waar ik niet uitgeraakte ik heb het met blowen ook wel de eerste keer mee gemaakt dat ik rare gedachten kreeg , maar dit sloeg het toch wel, omdat ik ineens zo in men eigen werd gekeerd precies"