Bijna altijd kut. Heb toevallig wel eens een joint van 5 euro gekocht die zn geld wel waard was, maar ik prefereer eigenlijk altijd zelf draaien. Maximum controle jwt
#2
Voorgedraaide joints, zijn die altijd slecht naar jou mening?
Ik draai het liefste zelf, maar soms is het zo makkelijk om even naar binnen te lopen voor een gedraaide
#3
haalde geregeld voorgedraaide als ik geen vloei ed op zak had, vaak niks mis mee!
#4
Zelf gedraait is lekkerder aangezien je dan je eigen wiet, je eigen merk sigaretten/sjek en gewoon je eigen ritueeltje er van maakt.
Voorgedraaide zijn ( hier is dat iig. echt wel nodig) mits goed aangestampt goed te doen.
Als je bijv. een dagje strand gaat doen is het handiger om voorgedraaide mee te nemen.
#5
Ik vind het gewoon veel te leuk om te draaien dus koop ik nooit voorgedraaide!
Maar ik denk dat de kwaliteit als ze uit een redelijke shop komen wel goed zal zijn.
#6
Soms als ik 's avonds laat uit mijn werk kom en geen spullen bij me heb, fiets ik wel eens even langs de shop om een voorgedraaide haze te halen. Kost 3,50 en is prima te roken. Normale voorgedraaide zijn ook nog wel te doen, maar er zit nooit zo veel in
#7
ik vind bij voorgedraaide joints meestal dat de tabak "te oud" smaakt.. waardoor deze zwaarder word en de wietsmaak overrompelt.. en ja.. de prijs/kwaliteits verhouding is ook minder..
#8
Zelf rollen is idd beter, maar een voorgedraaide is soms gewoon handig
#9
dr zijn wel veel goede voorgedraaide maar die zijn vrij duur meestal. maar soms is t egt werl relaxt als je ff snel snel ene wil roken
#10
Zoals iedereen hier al zegt inderdaad, ze zijn wel handig als je even snel 1 wilt roken.
Maar zelf rollen is toch het lekkerst.
#11
vind het te chill om zelf een pitje te draaien met een muziekie derbij :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.