#1
Was al een paar geleden dat ik daar was. Ik kwam ooit in de Mississippi, dat was een coffeeshop in een boot, maar zover ik weet gesloten. Verder ben ik redelijk vaak in de dichtstbijzijnde shop van het station geweest, Slow motion. Dat was geen slechte shop, maar ook niets bijzonders.
