Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoffeechop

coffeechop

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was al een paar geleden dat ik daar was. Ik kwam ooit in de Mississippi, dat was een coffeeshop in een boot, maar zover ik weet gesloten. Verder ben ik redelijk vaak in de dichtstbijzijnde shop van het station geweest, Slow motion. Dat was geen slechte shop, maar ook niets bijzonders.
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#2
hodgepodge zei:
Was al een paar geleden dat ik daar was. Ik kwam ooit in de Mississippi, dat was een coffeeshop in een boot, maar zover ik weet gesloten. Verder ben ik redelijk vaak in de dichtstbijzijnde shop van het station geweest, Slow motion. Dat was geen slechte shop, maar ook niets bijzonders.
Klik om te vergroten...

okee bedankt alvast
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier zijn ook wat reviews te vinden : http://www.coffeeshop.freeuk.com/Limburg.html

ben zelf nooit in maastricht geweest dus persoonlijk kan ik je niet helpen :(
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey)
En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion..

Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hempy zei:
Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey)
En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion..

Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht.
Klik om te vergroten...
Is Mississippi nou gesloten of niet? Vond dat wel erg relaxed, maar dacht 1,5 jaar terug ofzo ergens gelezen te hebben dat de burgemeester hem ging sluiten.
m
mikkelLid
01-01-2024, 00:00
#6
De mississipi is op t moment gewoon geopend.
Een tijd geleden was hij even dicht (ivm harddrugs dacht ik) maar is dus weer open.

maxcy's en slow motion kan ik je idd aanraden (favo shops:P). Als je ergens wil chillen zou k je de cool running aanraden (onderverdieping), hier krijg je ook redelijk goede kwaliteit.
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hempy zei:
Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey)
En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion..

Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht.
Klik om te vergroten...

bedoel je kosbor aan de kleine gracht en alvast bedankt voor je informatie
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hempy zei:
Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey)
En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion..

Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht.
Klik om te vergroten...

nog bedankt voor de tip ik ben in kosbor geweest goeie shop netje geregeld lekker wietje
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
google?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: coffeeShop

PepTalk zei:
Niemand titel-spelfout opgevallen :grin:

Verder, kijk even rond op google idd.
Klik om te vergroten...

'k zat net te kijken ja.
Coffeechop,
'k dacht wilt er eentje bonen gaan choppen ofzo :rock:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: coffeeShop

Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
Niemand titel-spelfout opgevallen :grin:

Verder, kijk even rond op google idd.
Klik om te vergroten...

'k zat net te kijken ja.
Coffeechop,
'k dacht wilt er eentje bonen gaan choppen ofzo :rock:
Klik om te vergroten...
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/choppen

koffie - choppen ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: coffeeShop

Wietje zei:
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
Niemand titel-spelfout opgevallen :grin:

Verder, kijk even rond op google idd.
Klik om te vergroten...

'k zat net te kijken ja.
Coffeechop,
'k dacht wilt er eentje bonen gaan choppen ofzo :rock:
Klik om te vergroten...
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/choppen

koffie - choppen ?
Klik om te vergroten...

Choppen, fijnhakken...?
'k Doe niet aan het gezwel genaamd straattaal.
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#13
kan iemand mijn vertellen welke de beste shop is in maastricht
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: coffeeShop

Niemand titel-spelfout opgevallen :grin:

Verder, kijk even rond op google idd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."