Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met de waterpijp is het altijd heftiger als gewoon joint roken. Je kunt ook gewoon een joint draaien en daar gewoon van roken en af en toe (of de hele tijd) in de bong/waterpijp duwen en roken, op die manier kom je erachter wat het beste voor je is zonder dat je te ver gaat. Maar puur door de waterpijp is toch de beste manier om snel en flink gaar te worden. Mixen met tabak zou ik persoonlijk niet doen door de waterpijp."
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) janto zweer (spreek uit als zjwer) toelie lange sigaret :P"
"ik moet hier nog aan toevoegen: - 'half baked' met dave chapelle. altijd lache met die gast. - 'don't be a menace (to south central while drinkin your juice in the hood)' :P met the wayans brothers. - en natuurlijk 'friday', 'next friday' en 'friday after next' met ice cube."
"is dat met of zonder zakje drbij?"
"De mississipi is op t moment gewoon geopend. Een tijd geleden was hij even dicht (ivm harddrugs dacht ik) maar is dus weer open. maxcy's en slow motion kan ik je idd aanraden (favo shops:P). Als je ergens wil chillen zou k je de cool running aanraden (onderverdieping), hier krijg je ook redelijk goede kwaliteit."
"Net lekker lasagne gehad broodje bapao en noodles zijn eg lekker en makkelijk te make :P en als we dat nie in huis hebbe alles wat k tegenkom :P"