#1
Toen moesten we snelsnel weg enzo, kwamen we daar trug op onze kampeerplaats en was er een bende marginalen...Chemical zei:LSDmathXtc zei:klinkt als een geslaagd dagje,
wat ik nu ga zegge bedoel ik niet voor nu ofzo, maar als je het blowen al wat vaker hebt gedaan. kijk er mee uit dat je het niet dagelijks gaat gebruiken.
![]()
idd, ik ben ooit 'ns gaan kamperen met sittaman () De eerste dag weed was echt geweldig, gewoon liggen in het gras en genieten, de dag nadien blowden we nog een keer. Het was direct een pak minder leuk .
![]()
De tijd/situatie is echt belangrijk als je eens goed wilt genieten!
als alles goed gaat natuurlijk :P