#1
burnevil92 zei:hallo,
heeft er iemand al vaporizer geprobeert en wordt je er goed sgeel van ?
Zo te zien heb jij je gevoel voor spelling laten verdampen.
Maar ja ik heb het geprobeerd maar scheel werd ik er niet van.
Wel verdomd high, maar wat een ranssmaak heeft 't.


Meer energiek en dat heb ik totaal niet als ik stoned ben.