Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet en misselijkheid

wiet en misselijkheid

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had geblowt en ik werd erg misselijk. Ik moest kotsen en ik trilde de hele tijd. Ik had ervoor ook niet gegeten:$ dus beetje dom van me. Het duurde een half uur voordat ik me weer mezelf voelde. Ik kon niks zeggen en ik stond maar te staren. Daarna gingen we eten. Daarna heb ik weer geblowt en toen voelde ik niks :confused: dat vind ik nogal raar. Misschien te weinig wiet in de joint? Of weet iemand hoe dit kan? thanks.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet gelijk aan dat filmpje denken van dat meisje die haar vader belt nadat ze moest kotsen van het blowen. Maar jij bent wel een stuk meer bikkel om er daarna nog een op te steken :P

Misschien komt het omdat je net goed had gegeten? Of je was bang om weer misselijk te worden en je hebt niet goed geïnhaleerd? Of je hebt gewoon weinig gerookt?
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had juist niet gegeten... beetje dom van me :$
en ik wilde gewoon stoned zijn krijg ik dat :confused: daarom wilde ik er nog een opsteken :P
volgende poging over een paar dagen...
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
oh okee thanks zal ik voortaan doen!
ik was gelukkig ook bij vrienden. als ik alleen was geweest had dat niet goed uitgepakt.
moet je perse heel erg door je longen roken om stoned te worden? of is een beetje ook goed?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat weet ik ook wel.. Jouw vraag is toch hoe het komt dat je niet stoned werd, nadat je had gegeten en daarna nog een joint rookte?

Dit is dus mijn antwoord

ImmortalTech zei:
Misschien komt het omdat je net goed had gegeten? Of je was bang om weer misselijk te worden en je hebt niet goed geïnhaleerd? Of je hebt gewoon weinig gerookt?
Klik om te vergroten...

Volgende keer gewoon een uur van tevoren wat eten. Neem water en iets te eten mee voor tijdens het blowen en zorg dat je met mensen bent bij wie je je op je gemak voelt. Dan zal de volgende keer een stuk leuker uitpakken.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#6
nadje zei:
oh okee thanks zal ik voortaan doen!
ik was gelukkig ook bij vrienden. als ik alleen was geweest had dat niet goed uitgepakt.
moet je perse heel erg door je longen roken om stoned te worden? of is een beetje ook goed?
Klik om te vergroten...
Helemaal hé :wink:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik bedoel bij mij komt er een beetje rook uit me longen of moet dat heel veel zijn?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe meer rook, hoe stoneder he.
Eerst aan de joint zuigen alsof je drinken uit een rietje drinkt ( maar niet alsof je erge dorst heb he!) en dan gewoon zonder eerst uitteblazen of wat dan ook gewoon doen alsof je inademt.

Je voelt het dan als het goed is prikken net zoals bij het uitademen.
In principe doe je het als beginnende blower niet goed als je niet moet hoesten, maar wel rustig aan doen.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet hoe het over me longen moet.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet helemaal nuchter want ik had wel gegeten maar dat was alweer 4 uur geleden. dus ik had alweer honger. vanmiddag weer proberen :wink:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
Ik moet gelijk aan dat filmpje denken van dat meisje die haar vader belt nadat ze moest kotsen van het blowen.
Klik om te vergroten...
stomme trut!
stomme gans!


---- OT lijntje ----

Ik heb in mijn beginperiodes dat ik blowde (laat ons zeggen het eerste jaar - anderhalf jaar) enkele keren hetzelfde meegemaakt. Meestal voelde ik mij daarvoor ook een beetje zwakker (door weinig te eten etc denk ik, heb er eigenlijk nooit een vast patroon in gevonden). De joint die ik later dan rookte voelde ik wel, maar helemaal anders dan ik normaal stoned was. Was dan meer een beetje high.

Zelf voelde ik dit terwijl ik aan het blowen was al opkomen, als jij dit ook voelt, jointje eventjes wegleggen en iets om te drinken/eten nemen! Dat hielp bij mij iig grotendeels...

ik veronderstel dat je verder volledig nuchter was?
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nu werd ik wel stoned :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Te weinig wiet kan je misschien ook nog wel eens misselijk doen voelen.
Dan zit er meer tabak in en dat is niet echt lekker, zeker niet als je
op een lekker joint zit te wachten. Gewoon lekkere hoeveelheid wiet
erin, dan kun je zelf altijd nog beslissen hoe snel je hem oprookt. :smoke:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon eten voor het blowen en als je misselijk begint te voelen ga zitten :stoned:
Don't forget your drinks to bring
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
klopt het dat je beetje duizelig wordt en warm wordt van binnen. en dat je heerlijk naar muziek kunt luisteren?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Duizelig heb ik niet, maar de andere 2 wel jaa ;P
Misschien dat je 'duizelig' werd van de nicotine?

(Mijn favoriete manier is puur :wink: )
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja kan best van de nicotine komen. maar puur is meteen zoveel wiet... ben je zoveel kwijt snap je.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#18
nadje zei:
ja kan best van de nicotine komen. maar puur is meteen zoveel wiet... ben je zoveel kwijt snap je.
Klik om te vergroten...
Neen, dat snap ik eigenlijk niet... Je stopt er toch zoveel wiet in als je zelf wilt?
Dan ben je toch niets 'kwijt?'
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
je moet inplaats van shag wiet doen dus al die ruimte vul je met wiet dat is behoorlijk wat. anders is je joint te klein. of hoe doen jullie dat?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#20
nadje zei:
je moet inplaats van shag wiet doen dus al die ruimte vul je met wiet dat is behoorlijk wat. anders is je joint te klein. of hoe doen jullie dat?
Klik om te vergroten...
Stickie's, of een pijpje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."